Skip to content

Website elements-4

HubSpot CRM cennik

Ile zainwestujesz w rozwój swojego biznesu?

HubSpot Icon

115% więcej leadów już po 6 miesiącach, dzięki Marketing Hub

HubSpot Icon

78% więcej zamkniętych transakcji już po 6 miesiącach, dzięki Sales Hub

HubSpot CRM cennik: ile kosztuje wdrożenie HubSpot?

Jedno pytanie - wiele odpowiedzi. Koszt wdrożenia HubSpot zależy od różnych czynników - ilości danych, wielkości zespołu do przeszkolenia, kompleksowości integracji z innymi systemami czy samej adopcji HubSpot. 

Całkowity koszt HubSpot = koszt licencji + koszt wdrożenia 

Koszt licencji zależy od stawek ustalonych przez HubSpot, ale współpracując z nami możesz liczyć na negocjację warunków (w wersji Professional i Enterprise).

 

Od tworzenia treści, generowania leadów do zamiany każdej szansy w przychody i sukces. 

HubSpot to pełen zestaw oprogramowania do automatyzacji marketingu, sprzedaży i zarządzania relacjami z klientami, a jego sercem jest całkowicie darmowy CRM.

partner-badge-colour gold
Bart, Anna HubSpot trainers UK

AutomateNow & HubSpot

Koszt wdrożenia: czy warto zrobić onboarding HubSpot z AutomateNow?

AutomateNow Polska jest certyfikowanym partnerem HubSpot w Polsce. Jesteśmy ekspertami ds. sprzedaży i marketingu cyfrowego. Pomagamy polskim firmom we wdrażaniu metodologii Inbound w sprzedaży i marketingu.

  • Przy onboardingu z HubSpot dostajesz konsultanta z ograniczonym doświadczeniem we wdrożeniach.
  • Przy onboardingu z AutomateNow dostajesz zespół wdrożeniowców z praktyką, który HubSpot poznał od podszewki. Poświęciliśmy tysiące godzin na skonfigurowanie HubSpot dla ponad 50 klientów. We współpracy z nami firmy uzyskują znaczący zwrot z inwestycji w System CRM HubSpot. 
Start HubSpot

Zacznij za darmo i rozszerzaj pakiet razem ze swoimi potrzebami

Na dobry początek dla osób indywidualnych i małych zespołów

HubSpot Starter lub całkowicie darmowy plan, z którym możesz uzyskać podstawowe funkcje: raporty, podstawowe zalecenia dot. SEO, tworzenie landing page, integracja z Facebook Messenger, automatyzacja wiadomości e-mail, czat na żywo, retargeting reklam i wiele więcej

Na dalszy rozwój dla dużych firm

 

Plan Enterprise oraz Professional - jeszcze bardziej rozbudowane możliwości i funkcje HubSpot, w tym integracja z narzędziami analitycznymi, zarządzania projektami, automatyczny marketing

Ile kosztuje HubSpot? Miesięczny koszt licencji*

Plan

Starter

Professional

Enterprise

Marketing Hub

18 €

792 €

3 300 €

Sales Hub

18 €

441 €

1 470 €

Service Hub

18 €

441 €

1 180 €

CMS Hub

23 €

360 €

1 180 €

Operations Hub

18 €

711 €

1 960 €

CRM Suite

20 €

1 580 €

4 785 €

* Cena rośnie m.in. w zależności od liczby użytkowników, licencji, funkcji oraz liczby kontaktów marketingowych
* Cennik HubSpot ulegnie zmianom - aktualne ceny to stan na listopad 2023 r.

Start HubSpot

W grupie siła: każdy produkt HubSpot to potężne narzędzie, ale razem stają się jeszcze silniejsze

Możesz zdecydować się na pojedyncze narzędzie do zarządzania procesem marketingu i sprzedaży czy obsługi klienta. Ale możesz wzmocnić swój biznes jeszcze bardziej.

Połączenie Marketing Hub i Sales Hub przynosi największą efektywność - o 154% więcej zawartych transakcji
CRM Suite jeszcze bardziej zwiększa szansę na sukces - z dostępem do wszystkich funkcji i pakietów ze zniżką

Jak wybrać licencję HubSpot?

Zamów konsultację - powiedz nam o swoich potrzebach i planach, a my dopasujemy licencję do Twojego biznesu.

Jak w AutomateNow pracujemy z klientami?

Możesz współpracować z nami, aby skonfigurować swój HubSpot CRM, ulepszyć część swojego procesu sprzedaży i marketingu lub zlecić przygotowanie i realizację swojej strategii Inbound.

Oferujemy indywidualne podejście do obsługi naszych Klientów.
Zaczynamy od rozmowy - tak poznajesz naszego eksperta HubSpot, który następnie pracuje nad Twoim CRM: zajmuje się migracją i segmentacją danych, buduje Twoje strony docelowe, nadzoruje e-maile i konsultuje się z Tobą podczas codziennej pracy.

1
Pierwsze spotkanie Podczas pierwszego spotkania chcemy poznać Twoją firmę oraz wyzwania, z jakimi mierzysz się przy swoim systemie CRM.
2
Ustalenie priorytetów Wdrożenie HubSpot może być zagmatwane i przytłaczające. Rozjaśnimy wszystko i skupimy się na Twoich głównych celach.
3
Konfiguracja HubSpot Zgodnie z opracowanym planem i ustalonymi priorytetami instalujemy HubSpot oraz pomagamy dopasować abonament.
4
Konsulting 1-1 Podążamy za zmianami Twoich potrzeb i priorytetów. Sam kierujesz projektem wdrożenia, a my z HubSpot realizujemy na bieżąco Twoje krótko- i długoterminowe cele.
HubSpot Polska

OBLICZ SWÓJ ZWROT Z INWESTYCJI W HUBSPOT

Skorzystaj z kalkulatora HubSpot ROI.

AutomateNow Polska jest certyfikowanym partnerem HubSpot w Polsce. Jesteśmy ekspertami ds. sprzedaży i marketingu cyfrowego. Pomagamy polskim firmom we wdrażaniu metodologii Inbound w sprzedaży i marketingu.

HubSpot CRM cennik: koszt wdrożenia

Możesz współpracować z nami, aby skonfigurować swój HubSpot CRM, ulepszyć część swojego procesu sprzedaży i marketingu lub zlecić przygotowanie i realizację swojej strategii Inbound.

Poświęciliśmy tysiące godzin na skonfigurowanie HubSpot dla naszych klientów. We współpracy z nami uzyskują znaczący zwrot z inwestycji w System CRM HubSpot. 

 

Website elements-2

 

Ile kosztuje wdrożenie HubSpot z AutomateNow?

Koszt konfiguracji zależy od ilości zakupionych licencji HubSpot. AutomateNow może wspierać same procesy marketingowe i sprzedażowe albo kompleksowo rozwijać Twój biznes w każdym obszarze, przez pracę dedykowanego zespołu.

 

Stawka godzinowa

od 125 EUR/h
Regularne Szkolenia Zespołów
Wsparcie Marketingowe
Regularne Audyty HubSpot
Czyszczenie bazy danych
Wdrażanie nowych pracowników
Strategia Kontentowa

W AutomateNow płacisz za pełną godzinę naszego zaangażowania w Twój biznes

Stawka godzinowa ad hoc: jeśli poszukujesz wsparcia ad hoc, konsultacji, krótkiego szkolenia, integracji HubSpot z innymi systemami - oferujemy stawkę godzinową ad hoc, która zależy od skomplikowania prac i zaangażowania poszczególnych specjalistów naszego zespołu.

Subskrypcja z jeszcze niższą stawką godzinową: jeśli Twoje oprogramowanie HubSpot już działa i wymaga jedynie "konserwacji", proponujemy współpracę z nami na zasadzie abonamentu. To wygodne i najczęściej wybierane przez naszych Klientów rozwiązanie. W tym przypadku podpisujemy roczny kontrakt - wówczas możemy zaproponować Ci nasze najniższe stawki godzinowe.

Wybierając naszą agencję nie ponosisz podwójnych kosztów - nie płacisz już za wdrożenie do HubSpot.

 

Cennik HubSpot - często zadawane pytania

Ile HubSpot kosztuje?

Ile HubSpot kosztuje?

Zakres cenowy jest dosyć szeroki - finalny koszt HubSpot zależy od ilości licencji oraz rodzaju planu. Możesz wybrać darmową wersję do swoich podstawowych potrzeb bądź płatne rozszerzenia jak HubSpot Professional czy HubSpot Enterprise. 

 

Czy HubSpot oferuje bezpłatny plan?

Podstawowe funkcje CRM są dostępne w bezpłatnym planie. Dzięki temu nawet za darmo możesz zarządzać kontaktami, raportować czy korzystać z podstawowych narzędzi do wzmacniania swojej sprzedaży.

 

Jak wybrać licencję HubSpot?

Licencję HubSpot dobierz do swoich potrzeb. Dla osób indywidualnych oraz małych firm HubSpot udostępnia podstawowe funkcje CRM, nawet w darmowym planie. Do dużych, rozwijających się firm kierowany jest znacznie bardziej rozszerzony płatny plan Professional i Enterprise. Będziesz mógł także wybrać licencję, np. do wspierania i monitorowania działań marketingowych i sprzedażowych, wzmacniania sprzedaży i obsługi klienta, HubSpot CMS do budowania stron bądź pełen zestaw wszystkich narzędzi - HubSpot CRM Suite. 

Na co zwrócić uwagę przy wdrożeniu?

Ważną kwestią jest to, czy masz w zespole tzw. championa, czyli osobę, która dobrze zna się na systemie CRM.

Jeśli masz championa, wówczas taką osobę szkolimy do tego, by później dalej szkoliła swój zespół. Jeśli sam nie możesz wyznaczyć championa, wówczas to my w większych firmach szukamy takiej osoby.

Jak długo powinno trwać wdrożenie?

Ważne w implementacji CRM jest pierwsze 90 dni, w czasie których firma powinna poświęcić min. 1 dzień roboczy tygodniowo na naszą współpracę. 

 

Jak wygląda wsparcie od AutomateNow?

Po onboardingu możesz sam dalej radzić sobie z HubSpot, ale nie musisz - możesz dalej korzystać z naszego wsparcia zgodnie z potrzebami, w formule ad hoc lub regularnie na retainerze. Możemy wspierać Cię w samodzielnym wprowadzeniu HubSpot do firmy lub zająć się wszystkim kompleksowo.

Ile kosztują usługi AutomateNow?

Koszt naszych usług zależy od formy naszej współpracy - czy działamy razem regularnie na zasadzie abonamentu, czy korzystasz z naszej pomocy tylko w określonym zakresie i obszarze.

Stawka godzinowa AutomateNow zaczyna się od 125 EUR przy dłuższej, regularnej współpracy. 

Bart_black-hubspot_hand
Najczęstszym problemem, związanym z przejściem na nowy system klasy CRM, nie jest oprogramowanie, lecz wdrożenie. Jeśli Twój budżet jest ograniczony, rozważ na początek niższy plan (nawet darmowy!) HubSpot CRM Suite, ale zainwestuj we wdrożenie i szkolenie. Kiedy Twój biznes zacznie generować większe przychody, możesz zaktualizować licencję na wyższą i odkrywać prawdziwą potęgę możliwości HubSpot. 

Bartłomiej Kowalczyk, Dyrketor AutomateNow

 

 

Ostatnio wdrożone projekty HubSpot

Case Study

AutomateNow wpływa znacząco na rozwój firm, pomagając sprzedawać więcej w krótszym czasie. Z dumą prezentujemy wyniki naszej pracy z naszymi klientami.