EKOSYSTEM HUBSPOT
Znajdziesz w nim wszystko, czego rozwijające się firmy najbardziej potrzebują. Automatyzaja marketingu i sprzedaży, CMS, obsługa klienta, operacje wewnętrzne... a to dopiero początek.
Jesteśmy nieuleczalnie klientocentryczni.
Kontakt z HubSpot da Ci jako klientowi doświadczenie obcowania z oprogramowaniem najlepszym w swojej klasie. Narzędzie, które Ci proponujemy, nie zostało w pośpiechu sklecone z kilku elementów, ale było przez czas dłuższy starannie projektowane. Zespoły, które z niego korzystają, wciąż mogą wzrastać i poszerzać swoją działalność. Dzieje się tak również z tego powodu, że to narzędzie jest co prawda potężne samo w sobie, lecz zyskuje nieporównanie większą moc, kiedy umiejętnie połączyć je z innymi.
Teraz Ty – swoim klientom – zapewnij wspaniałe doświadczenia.
Dla nas, twórców HubSpot, klienci są zawsze na pierwszym miejscu. Dlatego dostosowywanie naszego systemu do własnych potrzeb jest proste, a CRM – ujednolicony. Dzięki temu program działa w zgodzie z Twoją kulturą pracy, a różne działy przedsiębiorstwa są ze sobą ściśle połączone.
143,000+ klientów w ponad 120 krajach rozwija swoje firmy dzięki HubSpot.
Uzyskaj dostęp do różnych wymiarów systemu: do marketingu, sprzedaży, obsługi klienta, do zarządzania treścią, dokonywania operacji.
Niedbale przygotowane narzędzia technologiczne, sklecone przygodnie, byle jak, mogą stać się przeszkodą na ścieżce klienta.
Stworzyliśmy HubSpot, aby wyjść naprzeciw wszystkim Twoim potrzebom biznesowym, wystrzegaj się jednocześnie wprowadzania zbędnych komplikacji.
Sposoby obsługi klienta stają się coraz bardziej złożone. Technologia tymczasem może pomóc, ale może też przeszkodzić w zapewnianiu klientom nadzwyczajnych wrażeń. Z tym niefortunnym przypadkiem będziemy mieli do czynienia zwłaszcza wtedy, kiedy system zostanie zbudowany z niepasujących do siebie komponentów.
Jakie mogą być tego konsekwencje?
Stworzą się silosy organizacyjne. Działy w przedsiębiorstwie będą od siebie naprawdę odgrodzone, odcięte. Nie będzie między nimi pełnego przepływu informacji. Wspólne przedsięwzięcia staną się niemożliwe.
Użytkownicy będą mieć poczucie, że system, jaki im przyszło używać, jest nieskładny, nieporęczny. Niewielkie szanse, że przy nim pozostaną, prawda?
Wystąpi też zjawisko nieelastycznego "tech stack". To znaczy, że zaawansowani użytkownicy oraz programiści nie będą mogli swobodnie udoskonalać programu, ze względu na jego nadmierną eklektyczność, mozaikowość, skrajną hybrydyczność.
Stworzyliśmy HubSpot, aby wyjść naprzeciw wszystkim Twoim potrzebom biznesowym, wystrzegaj się jednocześnie wprowadzania zbędnych komplikacji.
Niedbale przygotowane narzędzia technologiczne, sklecone przygodnie, byle jak, mogą stać się przeszkodą na ścieżce klienta.
Sposoby obsługi klienta stają się coraz bardziej złożone. Technologia tymczasem może pomóc, ale może też przeszkodzić w zapewnianiu klientom nadzwyczajnych wrażeń. Z tym niefortunnym przypadkiem będziemy mieli do czynienia zwłaszcza wtedy, kiedy system zostanie zbudowany z niepasujących do siebie komponentów.
Jakie mogą być tego konsekwencje?
- Stworzą się silosy organizacyjne. Działy w przedsiębiorstwie będą od siebie naprawdę odgrodzone, odcięte. Nie będzie między nimi pełnego przepływu informacji. Wspólne przedsięwzięcia staną się niemożliwe.
- Użytkownicy będą mieć poczucie, że system, jaki im przyszło używać, jest nieskładny, nieporęczny. Niewielkie szanse, że przy nim pozostaną, prawda?
- Wystąpi też zjawisko nieelastycznego "tech stack". To znaczy, że zaawansowani użytkownicy oraz programiści nie będą mogli swobodnie udoskonalać programu, ze względu na jego nadmierną eklektyczność, mozaikowość, skrajną hybrydyczność.
HubSpot stworzony z myślą o doświadczeniach klientów
HubSpot to system, który zrodził się niejako organicznie – jest przeciwieństwem platform zbudowanych z oddzielnych części, modułów, prefabrykatów. Stworzyliśmy go dla naszych klientów, aby mogli korzystać z oprogramowania, które jest spójne i które łatwo daje się przystosowywać.
Różne zespoły w przedsiębiorstwie sięgają do jednego źródła, dzięki czemu unika się nieporozumień, co może przecież zniszczyć głębokie relacje z klientami. To rozwiązanie sprzyja zresztą temu, żeby klienta nie tracić z pola widzenia i żeby wszelkie decyzje biznesowe podejmować ze względu na jego dobro.
Wspaniałe doświadczenia klientów – dzięki HubSpot
Pamiętacie jeszcze te czasy, kiedy marketerzy byli święcie przekonani, że potencjalny klient powinien się przecisnąć przez lejek sprzedażowy, żeby stać się ostatecznie klientem rzeczywistym? Obecnie zdajemy sobie sprawę, z każdym dniem bardziej, że tamten archaiczny model był zbyt uproszczony i zbyt sztywny. Przecież zakupy, których dokonuje klient, to nie lista niezmiennych procedur. Za każdym razem wygląda to inaczej. Inny podmiot, inny styl działania, inny produkt, inne okoliczności. Jeżeli jest to ścieżka, to kręta, rozwidlająca się gnieniegdzie. Taka, co przypomina raczej górską drogę, niż wytyczoną autostradę.
W nowym modelu o nazwie Flywheel, modelu Zamachowego Koła, klient znajduje się zawsze w centrum. To on podejmuje decyzje. I współdziała z nami dla dobra obu stron. Jeżeli będzie na końcu usatysfakcjonowany, to przekroczy nawet swój dotychczasowy status. Stanie się promotorem naszego przedsięwzięcia. Wiernym i szczodrym promotorem.
Tak więc menedżerowie firm, korzystając z reguł inbound marketingu, mogą przyciągać nowych odbiorców, angażować ich we wspólne dzieło, zachwycić ostatecznym rezultatem i wreszcie stworzyć społeczność, powołać do istnienia wspólnotę – właśnie – promotorów. Ci wkrótce uruchomią koło zamachowe. To dzięki nim przedsiębiorstwo będzie się rozwijać.
Mocny w pojedynkę, potężny dzięki współpracy
Nasze podejście do sprzedaży produktów uwzględnia najważniejsze elementy zarządzania doświadczeniami klientów. Bierze pod uwagę treść, sposoby komunikacji, dane oraz raportowanie. Łączy je ze sobą, spaja w system, który ma również tę właściwość, że dojrzewa razem z firmą. Przekształcając się, dostosowując do wymagań czasu, towarzyszy firmie na każdym etapie jej rozwoju.
Każdy produkt HubSpot jest mocny sam w sobie, lecz kiedy używasz go razem z innymi, wtedy staje się wprost potężny.
Pamiętacie jeszcze te czasy, kiedy marketerzy byli święcie przekonani, że potencjalny klient powinien się przecisnąć przez lejek sprzedażowy, żeby stać się ostatecznie klientem rzeczywistym? Obecnie zdajemy sobie sprawę, z każdym dniem bardziej, że tamten archaiczny model był zbyt uproszczony i zbyt sztywny. Przecież zakupy, których dokonuje klient, to nie lista niezmiennych procedur. Za każdym razem wygląda to inaczej. Inny podmiot, inny styl działania, inny produkt, inne okoliczności. Jeżeli jest to ścieżka, to kręta, rozwidlająca się gnieniegdzie. Taka, co przypomina raczej górską drogę, niż wytyczoną autostradę.
W nowym modelu o nazwie Flywheel, modelu Zamachowego Koła, klient znajduje się zawsze w centrum. To on podejmuje decyzje. I współdziała z nami dla dobra obu stron. Jeżeli będzie na końcu usatysfakcjonowany, to przekroczy nawet swój dotychczasowy status. Stanie się promotorem naszego przedsięwzięcia. Wiernym i szczodrym promotorem.
HubSpot wprowadził widok klienta, który nie zmienia się bez względu na to, czy wyświetla go marketer, sprzedawca czy specjalista ds. obsługi klienta.
Proste, a zarazem rewolucyjne rozwiązanie. Jakie zyski odniesiesz dzięki niemu?
Przede wszystkim zwiększenie wydajności pracy. To oczywiste, skoro wszyscy będą korzystali z tego samego – intuicyjnego i przejrzystego zarazem interfejsu. Lecz zmniejszy się przy okazji koszt przechowywania danych, ponieważ powstanie jeden zapis, zamiast kilku lub kilkunastu.
W jednym oknie widokowym: przedstawiona wiedza, z której pomyślnie skorzystają zespoły marketingu, sprzedaży, obsługi klienta.
Porady ekspertów, dzięki którym odkryjesz wszystkie zalety nowoczesnego systemu CRM:
Wsparcie klienta 24/7 – pomoc techniczna za każdym razem, ilekroć jej potrzebujesz. Posłuchaj odpowiedzi na swoje pytanie – udzielonej Ci przez telefon, lub też przeczytaj list elektroniczny z jej formą pisemną, bardziej wyczerpującą i poddającą się łatwiej utrwaleniu. W obu przypadkach wróć szybko do swoich klientów.
Zespół ds. sukcesu klienta – specjaliści HubSpot przydzieleni do współpracy z Twoim zespołem.
Wdrożenie w pełni adekwatne do potrzeb Twojego przedsiębiorstwa – przejście na HubSpot z dotychczasowego oprogramowania, dokonane po namyśle w taki sposób, aby nie zakłócać działalności firmy choćby w najmniejszym stopniu.
Każdy produkt HubSpot jest mocny sam w sobie, lecz kiedy używasz go razem z innymi, wtedy staje się wprost potężny.
183%
Klienci, którzy mają jednocześnie Marketing oraz CMS Hub, odnotowują 183% większy wzrost liczby leadów, w porównaniu z posiadającymi tylko Marketing Hub.
74%
Klienci, którzy zdecydowali się na zakup zarazem Sales i Marketing Hub, zauważyli aż 74% wzrost wskaźnika zamykania transakcji po dwunastu miesiącach.
124%
Klienci, którzy wybrali inne zestawienie – Sales i Service Hub – doświadczają 124% wzrostu liczby transakcji zamkniętych po dwunastu miesiącach z sukcesem.
51%
Klienci korzystający z czterech centrów HubSpot – Marketing, Sales, Service, CMS – dostrzegają 51% wzrost liczby zamkniętych transakcji w porównaniu z innymi.
Mocny w pojedynkę, potężny dzięki współpracy
Nasze podejście do sprzedaży produktów uwzględnia najważniejsze elementy zarządzania doświadczeniami klientów. Bierze pod uwagę treść, sposoby komunikacji, dane oraz raportowanie. Łączy je ze sobą, spaja w system, który ma również tę właściwość, że dojrzewa razem z firmą. Przekształcając się, dostosowując do wymagań czasu, towarzyszy firmie na każdym etapie jej rozwoju.
Każdy produkt HubSpot jest mocny sam w sobie, lecz kiedy używasz go razem z innymi, wtedy staje się wprost potężny.
Platforma CRM pomoże Ci piękniej się rozwijać. A zatem uzyskaj dostęp do narzędzi wspierających rozwój. Wspierających go zawsze, niezależnie od planu cenowego, na jaki się ostatecznie zdecydujesz.
Oprogramowanie do automatyzacji działań marketingowych. Zawiera to, czego potrzebujesz, żeby przyciągnąć uwagę jak największego audytorium. Aby zainteresowanych Twoim przekazem przekształcić w klientów. Aby na koniec poddać analizie oraz przedstawić w formie raportu swoje aktywności.
Wydajny system CRM do obsługi sprzedaży. Zapewnia poznanie profilu potencjalnych klientów, automatyzuje pracę, pomaga szybciej zamykać transakcje.
Narzędzie do obsługi klienta. Wspiera Cię w rzetelnym świadczeniu usług, a także uczy umiejętności stawiania klienta zawsze na pierwszym miejscu.
Impuls do rozwoju. Włącza stronę internetową do zbioru instrumentów stymulujących wzrost firmy.
W jedności siła. Łączy oraz synchronizuje pracę różnych programów, aplikacji. Porządkuje dane dotyczące klientów, czyszcząc je regularnie z treści, które stały się nieaktualne, przestarzałe. Poddaje automatyzacji wszystkie możliwe procesy, dzięki czemu zapewnia również bezproblemowe działanie przedsiębiorstwa.