Testujemy integrację między LinkedIn i HubSpot w systemie CRM, która może Ci się spodobać. Nazywa się Surfe i działa tylko z rozszerzeniem Chrome.
W Surfe możesz dodawać, tworzyć i wzbogacać kontakty w swoim systemie CRM bezpośrednio z profilu LinkedIn. Dodatkowo z łatwością zautomatyzujesz zbieranie danych o każdym kliencie, które są dla Ciebie wartościowe i chcesz je zachować. System CRM może zapisać także Twoją rozmowę w komunikatorze na LinkedIn.
Webinar: Jak działa prospecting HubSpot & Surfe [EN]
Sprzedaż na Linkedin poprzez Surfe
W liście kontaktów na LinkedIn, kontakty dodane do CRM zostaną podświetlone, dzięki czemu będziesz mógł preLeadjecyzyjnie poszukiwać nowych leadów.
Surfe możesz wypróbować bezpłatnie przez 14 dni, po tym czasie subskrypcja kosztuje 17 EUR za użytkownika na miesiąc.
Wypróbuj Surfe
Po ponad miesięcznym użytkowaniu zauważyliśmy, że Surfe jest bardzo dobrym narzędziem dla zorganizowanych zespołów sprzedażowych. Pozwala zaoszczędzić mnóstwo czasu i z łatwością poruszać się między systemami. Sprzedawca, synchronizując dane z LinkedIn do HubSpot, może precyzyjniej zorganizować swoje działania sprzedażowe.
Surfe – dlaczego warto go wypróbować?
Surfe umożliwia połączenie nie tylko HubSpot CRM, ale także innych narzędzi, takich jak Salesforce, Pipedrive lub Copper, za pomocą prostego rozszerzenia przeglądarki.
Dzięki niemu, możesz tworzyć i aktualizować kontakty oraz synchronizować wiadomości bez wychodzenia z profilu LinkedIn. Wszystko będzie zapisane w CRM dla firm za pomocą jednego kliknięcia. Dzięki Surfe zaoszczędzisz czas na ręcznym zapisywaniu leadów i ręcznym wprowadzaniu danych. Sprzedaż na Linkedin będzie łatwiejsza.
Badania pokazują, że dzięki Surfe sprzedawcy pozyskują leady 4 razy szybciej i oszczędzają co najmniej 1 godzinę dziennie na wpisywaniu danych.
Dla kogo jest Surfe?
- dla zespołów sprzedażowych poszukujących leadów na Linkedin,
- właścicieli firm,
- firmy rekrutacyjnych,
- konsultantów biznesowych
- osoby które chcą zorganizować sprzedaż na linkedin
Surfe działa na darmowej subskrypcji HubSpot.
Narzędzie dla firm Surfe – najważniejsze zalety
Poniżej przedstawiamy funkcje Surfe które przekonały już nie jednego przedsiębiorcę do korzystania z tego narzędzia.
JEDNYM KLIKNIĘCIEM POZYSKUJESZ I ZASILASZ CRM
Jedną z największych zalet Surfe są automatyczne tworzone rekordy dla każdego potencjalnego klienta, którego chcesz zapisać w CRM, wraz z głównymi informacjami kontaktowymi, adresem e-mail i numerem telefonu. Dzięki temu, możesz łatwo i szybko kontaktować się ze swoimi potencjalnymi klientami. Następnie jednym kliknięciem możesz zapisać te informacje w HubSpot.
WZORY SZYBKICH ODPOWIEDZI
Mając Surfe, możesz zapisywać szablony wiadomości, dzięki którym szybko odpowiesz na pytanie, prześlesz video-link, itp.
SYNCHRONIZACJA WIADOMOŚCI
Kliknij na dole panelu wiadomości, a Surfe automatycznie przeniesie wszystkie Twoje rozmowy do Twojego CRM.
DOSTOSOWANE POLA CRM
Możliwość tworzenia pól niestandardowych w rekordzie Klienta, które synchronizują się z HubSpot, to kolejna duża zaleta Surfe.
WYŚWIETL KONTAKTY CRM W LINKEDIN
Z Surfe możesz automatycznie zsynchronizować swoją listę kontaktów z CRM. Na LinkedIn zaznaczone zostaną także imiona i nazwiska osób już obecnych na liście. Dzięki temu, możesz mieć szybki wgląd w to, kto jest już w Twoim CRM, a kto nie.
ZOSTAW UWAGI I ETYKIETY NA PROFILU
W Surfe masz możliwość zrobienia notatki bezpośrednio na profilu LinkedIn, która jednocześnie automatycznie zostanie zapisana także w CRM.
TWORZENIE TRANSAKCJI
Dzięki Surfe, możesz utworzyć transakcję dla Klienta bezpośrednio w LinkedIn i zsynchronizować ją ze swoim HubSpot CRM.
AUTOMATYZACJA
Jeśli zmienisz dany parametr na LinkedIn, np. „cykl życia leada” z MQL na SQL, możesz ustawić automatyzację tej zmiany w HubSpot.
Ile kosztuje Surfe?
Możesz skorzystać z darmowej wersji w której będziesz mógł wyświetlić kilka danych z kontaktu. W płatnej wersji będziesz mógł zsynchronizować dane. Koszt miesięcznej subskrypcji Surfe to 23 EUR za użytkownika.