W tym artykule wyjaśnimy różnice pomiędzy HubSpot i Pipedrive.
Jeżeli chcesz poznać odpowiedź na to pytanie, zapoznaj się z wynikami naszych badań. Pomoże Ci to poznać różnice między obu platformami, dzięki czemu łatwiej dokonasz wyboru.
Jeżeli szukasz CRM pod sprzedaż, który byłby wydajny i zarazem przyjazny dla użytkownika, a najlepiej jeszcze wyposażony w zaawansowane funkcje dla działu sprzedaży, HubSpot i Pipedrive to dwie szczególnie warte rozważenia możliwości, jakie obecnie oferuje nam rynek.
Jak wypadają w kluczowych obszarach dla działalności przedsiębiorstwa? Na przykład w automatyzacji różnych procesów czy też w raportowa
Mamy zamiar przedstawić Ci konkluzje, do jakich doszliśmy w czasie porównywania obu platform.
Wydaje się, że HubSpot to rzecz bardziej wszechstronna. Jego podstawę stanowi darmowy CRM pod sprzedaż. Zdobył on w świecie zasłużoną sławę. Lecz dopiero odpłatne rozszerzenie Hub przynosi nam coś z pogranicza magii. Możemy wzbogacić dzięki niemu wiele różnych obszarów naszej działalności: marketing, sprzedaż, obsługę klienta, nawet CMS.
Pipedrive to bez wątpienia świetne narzędzie dla zespołu sprzedaży. Potwierdza to przyrzeczenie marki, jakie znaleźć możemy na stronie internetowej producenta: "designed to keep you selling". Trudno nie zgodzić się z trafnością tego sądu. Pipedrive rzeczywiście to robi – pomaga w sprzedaży. A wielu użytkowników uważa ponadto, że robi to wprost świetnie.
Słowem: Pipedrive oferuje dokładnie to, czego szukają i potrzebują sprzedawcy. Funkcje zarządzania leadami, wgląd w transakcje, automatyzację niektórych zadań, korzystanie ze sztucznej inteligencji (AI), różne formy raportowania. Nie wspominając już o tym, że ma jedną z najlepszych aplikacji mobilnych dla zespołów sprzedaży.
Tymczasem HubSpot Polska zawiera w sobie wymiar Sales Hub. To część systemu HubSpot CRM stworzona zwłaszcza z myślą o dziale sprzedaży. Co się w nim zawiera? Przede wszystkim CPQ, conigure-price-quote, a więc konfiguracja wyceny i sprzedaży produktów. Najwięcej pożytku z CPQ będą mieli zapewne przedstawiciele handlowi. Poza tym Sales Hub oferuje możliwość wprowadzania obiektów niestandardowych. To zachęta do twórczego przekształcania systemu, do kreatywności. Możemy bowiem posługiwać się nie tylko przyjętymi przez producenta i programistów kategoriami, choćby "kontaktu", "przedsiębiorstwa", "transakcji", ale mamy także szansę powoływać do istnienia kategorie własne. Wspomnijmy też o narzędziu, które pomaga zwiększyć zaangażowanie klientów. I o jeszcze jednym, co pozwala poddać dokładnej analizie różne aspekty procesu sprzedaży. Dzięki temu ostatniemu zespół pracuje szybciej, bardziej wydajnie, udaje mu się również sukcesywnie zwiększać przychody.
Sales Hub to rzecz, która w powszechnej opinii ma naturę paradoksalną. Z jednej strony zawiera wiele zaawansowanych funkcji. Z drugiej: cechuje się łatwością w obsłudze.
Twój CRM przyczynia się do sukcesu, jaki odnosisz jako sprzedawca – dóbr czy usług. Czym więc powinien się wyróżniać, czym charakteryzować, jakie mieć możliwości? Nade wszystko powinien pomóc w organizacji, w hierarchicznym ułożeniu czynności, aktywności dnia. Lecz poza tym dobrze, jeżeli pomoże w zwiększeniu efektywności oraz dostarczy przywódcom zespołów wskazówek, w jaki sposób dążyć do pomnożenia przychodu. A także jak się przystosować do wciąż zmieniających się okoliczności. Ponieważ firma się stale przecież rozwija. Przypatrzmy się zatem, jak z tym wszystkim radzą sobie oba systemy. Zarówno Pipedrive, jak i HubSpot.
Okazuje się, że HubSpot i Pipedrive to programy niezwykle przyjazne dla użytkownika. To znaczy, że każdy z nich jest dobrym wyborem, jeżeli łatwość obsługi wiele dla Ciebie znaczy.
Są rzecz jasna między drobne między nimi różnice. Jedna z nich polega na tym, że HubSpot w o wiele większej mierze daje się dostosowywać do naszych osobistych potrzeb. Lecz nie wpływa to odczuwalnie na jakość obsługi. Warto przy tym pamiętać, że kiedy wybieramy szerszy pakiet cenowy (czy to Starter, czy Professional, czy w końcu Enterprise), pojawiają się coraz bardziej zaawansowane funkcje. Na szczęście, podczas kiedy wzrasta złożoność systemu, łatwość obsługi nadal pozostaje.
Skądinąd w przypadku obu tych narzędzi zdarza się nam wpadać w tarapaty. Tyle że nie z powodów związanego z samym oprogramowaniem. Nie, przyczyną – niestety – jest zwykle niedbałe zarządzanie kontaktami. Kto więc okresowo czyści dane, co pewien czas synchronizuje kontakty, kto dba o przejrzystość procesów – ten w rezultacie cieszy się większą przystępnością programu.
Co się stanie z przepływem pracy ("workflows") w Pipedrive i w HubSpot, jeżeli włączymy automatyzację? Postanowiliśmy to sprawdzić. Z jakim wynikiem? Z zaskakującym. Otóż oba systemy – i Pipedrive, i HubSpot – błyskawicznie usprawniły przepływ pracy. Każdy z nich zdaje się dysponować podobnie skutecznymi narzędziami. Między innymi wzbogacają dane kontaktowe klienta o wszelkie szczegółowe informacje, które zdobędą.
Ale czy można dostrzec różnicę w działaniu obu platform? To ważne, zwłaszcza kiedy przyjdzie się nam zdecydować na jedną z nich. Czy poza szybkością i mocą działania są jeszcze inne kryteria, które pomogą w tym wyborze? Mamy wrażenie, że jest nim na przykład komfort użytkownika. Który z programów przyjemniej po prostu się użytkuje? Oto krótkie wprowadzenie do obszaru automatyzacji, co nam pozwoli określić własne preferencje.
Przepływy pracy: ta funkcja w HubSpot pozwala na automatyzację różnych czynności, w tym komunikacji, na przykład z kontrahentami. Co ważne, robi to w sposób przyjazny dla użytkownika. A nawet – niezwykle przyjazny. Możemy ją wykorzystać we wszystkich sferach działania przedsiębiorstwa. W sprzedaży, w marketingu, w obsłudze klienta, w wielu innych. W zależności od tego, co postanowimy, przepływy pracy opierać się: na kontaktach, na przedsiębiorstwach, na transakcjach, na zgłoszeniach i wreszcie na ofertach.
W przepływie pracy z początku wybieramy cel, do którego dążymy. Później określamy warunki, jakie muszą zostać spełnione, żeby ten cel miał ostatecznie zostać urzeczywistniony. Robimy to w edytorze metodą "przeciągnij i upuść". Jakie cele mogą być brane pod uwagę? Oto kilka przykładów:
Zobacz także najlepszy przewodnik po HubSpot.
Kiedy w Pipedrive włączysz automatyzację przepływu pracy – co dokładnie się stanie? Otóż będziesz mógł stworzyć zadania, które system wypełni w Twoim imieniu. Na przykład, kiedy dodasz nową transakcję, niemal w tej samej chwili zostaną rozesłane listy elektroniczne do wstępnie określonych adresatów. Lub też, kiedy jakąś czynność dotyczącą współpracy z klientem oznaczysz jako wykonaną, od razu zmieni się i status samej transakcji. To jeszcze nie wszystko. Otrzymasz bowiem także dostęp do biblioteki szablonów. Ich używanie pozwoli zaoszczędzić czas: nie tylko Tobie, ale całemu zespołowi sprzedaży.
Jeśli chodzi o personalizację przepływu pracy, dostosowania jej do własnych potrzeb czy uwarunkowań, to rzecz ma się podobnie jak w przypadku HubSpot. To znaczy, że możesz uruchamiać przepływy pracy według wielu różnych kategorii – kontaktu lub osoby, przedsiębiorstwa, transakcji, a także zadań.
Żeby utrzymać się na właściwej ścieżce, a więc podejmować decyzje i działania w odpowiednim czasie, możesz skorzystać z różnych sposobów otrzymywania powiadomień. A oto kilka możliwości, które od razu przychodzą na myśl: powiadomienia w aplikacji komputerowej, w aplikacji dla urządzeń mobilnych, w elektronicznych listach.
Pipedrive zawiera samouczek. Co więcej, napotkasz też w systemie postać nauczyciela (powołanego do istnienia dzięki zastosowaniu sztucznej inteligencji). Ten wirtualny mentor udzieli Ci wskazówek, które będą dotyczyć wydajności pracy, zarządzania powiadomieniami, tworzenia wykresów (graficznie oddających treść raportów). A także doradzi, jakie z licznych procesów, w marketingu, w sprzedaży, powinieneś poddać automatyzacji.
Czy HubSpot i Pipedrive mogą ze sobą współzawodniczyć w dziedzinie raportowania? Czy więcej między nimi podobieństw, czy – przeciwnie – różnic? Nasze wnioski poniżej.
Główny pulpit w Pipedrive jest tak szczęśliwie zaprojektowany, że możesz od razu, od pierwszego wejrzenia, uzyskać wgląd, jak sobie radzi zespół sprzedaży.
Jeżeli nie zadowolą Cię wszakże powierzchowne dane, jeżeli chcesz zdobyć głębszą wiedzę, lepsze rozeznanie w działaniach sprzedawców, to możesz przearanżować pulpit zgodnie z własnymi potrzebami czy upodobaniami. Dzięki temu będziesz mógł na przykład przyjrzeć się baczniej wynikom sprzedaży poszczególnych produktów, objąć spojrzeniem liczbę dokonanych ostatnio transakcji czy też konwersji leadów.
Raportowanie w Pipedrive jest zarówno proste, jak i efektywne. Z pewnością wielu zespołom sprzedaży system zapewni wszystko, czego potrzebują. Bez zbędnych komplikacji.
HubSpot to nieco inny przypadek. Oferuje co prawda w badanym przez nas zakresie o wiele więcej funkcji, lecz z konieczności – za dużo wyższą cenę. Jeżeli zatem zależy Ci na systemie złożonym ponad zwykłą miarę, na bogactwie różnych możliwości w tworzeniu raportów, to HubSpot jest naturalnym wyborem. Umożliwia nawet wyciąganie wniosków z analizy całych cykli sprzedaży.
Jeżeli z systemu będą również korzystały inne działy – marketingu lub obsługi klienta – to można tworzyć wspólnie z nimi pulpity o niezwykłej wprost wszechstronności. Takie, które pokażą wydajność już nie pojedynczego etapu, lecz całego procesu obsługi klienta. Choćby konwersji leadów, dynamiki sprzedaży czy też liczby rezygnacji z zakupu.
Czy możemy szybko określić, która z platform jest tańsza, który droższa? To nie takie proste.
Producenci Pipedrive oferują co prawda darmową wersję próbną, lecz możemy się nią posługiwać jedynie przez czternaście dni. Tymczasem HubSpot dysponuje rozwiązaniem, które eksperci określają jako "free-forever plan". Więc jeżeli w naszym budżecie nie przewidzieliśmy wydatku na zakup oprogramowania CRM, to HubSpot wydaje się właściwszym wyborem.
Lecz sprawy komplikują się, kiedy weźmiemy pod uwagę wersje płatne: od podstawowej aż po taką, która zawiera wszelkie możliwe rozszerzenia. Okazuje się, że im większe zaawansowanie systemu, tym różnica w cenie – na korzyść Pipedrive i niekorzyść HubSpotu – coraz bardziej się uwidacznia.
Konkluzja: HubSpot to więcej dostępnych funkcji, lecz również wyższa cena, więc każdy, kto potrzebuje dużo więcej niż wersja podstawowa, staje przed ważnym dla siebie dylematem.
Omówienie cen w przypadku oprogramowania Pipedrive jest dużo łatwiejsze niż w przypadku HubSpot. W tym pierwszym istnieją zaledwie cztery plany cenowe.
Plan Inicjalny nazywa się "Essentials". Obejmuje wersję podstawową systemu. Cena to 12,5 dolara za każdy miesiąc pracy jednego użytkownika. W pakiecie otrzymujemy zarządzanie kontaktami, przedsiębiorstwami, transakcjami.
Jeżeli chcemy natomiast mieć możliwość włączenia automatyzacji, to lepiej zastanowić się nad skorzystaniem z kolejnego planu, który nosi nazwę "Advanced". Opłata to 24,9 dolara za jednego użytkownika w czasie miesiąca pracy. Uzyskujemy natychmiast dostęp do wszelkich form automatyzacji, z wyjątkiem jednej – która dotyczy zarządzania zespołem.
Pipedrive: Ceny na zdjeciu podane w Funtach Brytyjskich
Możliwość wzbogacenia danych kontaktowych oraz synchronizacji elektronicznej poczty. Lecz to jeszcze nie wszystko. Ci, którzy na taki plan się zdecydowali, chwalą raporty uwzględniające na przykład stałe, regularnie uzyskiwane przychody. Inni doceniają katalog produktów, który możemy na bieżąco uzupełniać, a przy tym swobodnie przekształcać. Wspomniane funkcje usprawnią naszą sprzedaż. Przedsięwzięcie wygląda więc na opłacalne.
Dla bardziej wymagających użytkowników pozostają plany ostatnie. "Professional" oznacza pełną funkcjonalność systemu, a wraz z zakupem "Enterprise" zapewniamy sobie również i wsparcie techniczne.
Większość użytkowników rozpoczyna swoją przygodę z HubSpot od wyboru bezpłatnego CRM. To nie dziwi. Z reguły pragną oni zapoznać się wstępnie z możliwościami systemu. Przy tej decyzji ich budżet z pewnością nie ucierpi. Wersja podstawowa pozostaje bowiem darmową na zawsze: nie ma w niej czasowych ograniczeń. Co więcej, w zestawie znajduje się także kilka nadzwyczaj użytecznych funkcji dla pracowników działu marketingu, sprzedaży i obsługi klienta.
Lecz niektórym marzy się system w pełni wartościowy, wyposażony w zaawansowane instrumentarium. Tym pozostaje rozszerzyć wersję podstawową o jeden lub wiele płatnych centrów ("hubs"). Obecnie dostępne są cztery: Centrum Sprzedaży, Marketingu, Obsługi klienta oraz CMS. Każdy z nich dostępny jest w różnych przedziałach cenowych.
Plany cenowe Centrum Sprzedaży ("Sales Hub")
Starter (od 40 dolarów miesięcznie, płatne raz do roku). Uporządkuj pracę całego działu dzięki zastosowaniu kanałów sprzedaży, prostej automatyzacji, tworzeniu ofert handlowych, a także dzięki pulpitom nawigacyjnym, które służą raportowaniu etc.
Professional (od 400 dolarów miesięcznie). Zarządzaj powiększającym się zespołem z pomocą nowych funkcji: raportowania, tworzenia sekwencji listów elektronicznych oraz innych, jeszcze bardziej zaawansowanych.
Enterprise (od 1200 dolarów miesięcznie). Rozbuduj dział marketingu. Pomoże Ci w tym możliwość śledzenia przychodów cyklicznych oraz przewidywanie przyszłych działań potencjalnych klientów (to ostanie wspierane przez sztuczną inteligencję).
Plany cenowe Centrum Marketingu ("Marketing Hub")
Starter (od 40 dolarów miesięcznie). Zbiór kluczowych funkcji do zdobywania nowych leadów. Do nadania im odpowiedniego statusu. Do zwiększenie zaangażowania potencjalnych klientów. Innymi słowy – do ich późniejszej konwersji. W tym pakiecie otrzymujesz narzędzia do tworzenia stron docelowych, do porządkowania, segmentacji list, do e-mail marketingu.
Professional (od 800 dolarów miesięcznie). Pełna automatyzacja marketingowych działań i optymalizacja współczynnika konwersji. Tę ostatnią uzyskamy dzięki zastosowaniu wezwań do działania ("calls-to-action"), mierzeniu ruchu na stronach docelowych oraz analizie konwersji dotychczasowych.
Enterprise (od 3200 dolarów miesięcznie). Zaawansowane zarządzanie zespołami, markami, całkowita kontrola nad badaniem, analizą przychodów.
Plany cenowe Centrum Obsługi klienta ("Service Hub")
Starter (od 40 dolarów miesięcznie). Przedsiębiorca uzyskuje dostęp do systemu zgłoszeń ("ticketing"), do prostej automatyzacji, do wielu innych funkcji, które zapewnią niezbędne wsparcie w obsłudze klientów.
Professional (od 320 dolarów miesięcznie). Przedsiębiorca wpłynie z powodzeniem na doświadczenie klientów, uzyska bowiem dostęp do wyspecjalizowanej bazy wiedzy. Co więcej, usprawni swoje operacje przez skoordynowane kierowanie zgłoszeń. A na koniec zmierzy i zbada uzyskane wyniki na odpowiednio zaprojektowanym pulpicie nawigacyjnym.
System sprawdza się zwłaszcza w dwóch różnych sytuacjach.
Po pierwsze: w przypadku start-upów oraz małych przedsiębiorstw. Jedne i drugie na początku potrzebują zwykle darmowego systemu CRM. Darmowego, lecz również takiego, który można będzie bez ograniczeń rozwijać w przyszłości.
Po drugie: w przypadku szybko rozwijających się zespołów. Potrzebują one niezawodnej (i elastycznej!) platformy, w której zarazem wszystko się zawiera. Tym lepiej, jeżeli nie jest tak złożona, tak zawikłana, tak skomplikowana jak system typu Salesforce.
Bezpłatny CRM to świetny punkt wyjścia dla małych firm. W przyszłości system można przecież dowolnie rozbudować.
Zachęcamy Cię do wypróbowania wersji podstawowej, jeżeli masz podobne priorytety:
Niewiele systemów CRM rozwija się w ostatnich latach tak szybko jak HubSpot. Zarządzanie kontaktami to teraz tylko jedna z funkcji, o jakie system został wzbogacony. Przynosi obecnie korzyści właścicielom firm, menadżerom, marketerom, sprzedawcom, a także specjalistom ds. obsługi klienta.
Darmowy CRM daje co prawda dostęp do funkcji podstawowych. Szczególnie tych, z których korzystają na co dzień zespoły marketingu, sprzedaży i wsparcia. Lecz funkcje najbardziej wartościowe udostępnia się już w płatnych rozszerzeniach.
Przyjrzyjmy się na przykład marketingowi. Darmowy CRM: co może nam zapewnić? Posługiwanie się formularzami na podstawowym poziomie, e-mail marketing, zarządzanie reklamami czy też podział, segmentację list. Jeżeli wykupimy natomiast pakiet dodatkowy – Centrum Marketingu HubSpot – uzyskamy dostęp do znacznie większej liczby funkcji. Wielu z nich o wszechstronnym zastosowaniu. Mowa tu choćby o zaawansowanej automatyzacji.
CRM w postaci rozwiniętej pozwala na zarządzanie różnymi obszarami w przedsiębiorstwie. Wymaga przy tym przyzwoitego budżetu, żeby w pełni skorzystać z możliwości Centrów HubSpot, a także uzyskać efekt centralizacji, panowania nad wszystkimi procesami, trzymania ich niejako w jednej ręce.
To kolejna zaleta HubSpot: osiągasz więcej, choć w istocie używasz mniej – mniej oddzielnych narzędzi. Całkiem prawdopodobne, że wciąż będziesz potrzebował innych programów. Takich, które pomogą w działalności działów księgowości czy kadr, w zarządzaniu projektami, w rozliczeniach. Ale to właśnie HubSpot zapewni lepszą współpracę między zespołami sprzedaży, marketingu i obsługi klienta.
Pipedrive to nadzwyczajne narzędzie zarówno dla małych firm, jak i większych zespołów, które muszą skupić się wyłącznie na sprzedaży. Oto kilka przykładów, które pokazują, w jakich okolicznościach Pipedrive staje się świetnym wyborem.
1. Chcesz przeznaczać na zakup oprogramowania taką część swojego budżetu, jaka odpowiada etapowi rozwoju firmy.
W Pipedrive, wybierając plan cenowy "Professional", uzyskujesz dostęp do wszystkich funkcji za 49,9 dolarów miesięcznie (za jednego użytkownika). Tymczasem w Hubspot, tylko za plan "Sales Hub Enterprise" przyjdzie Ci wydać 1200 dolarów miesięcznie. Przy czym kwota nie obejmuje innych rozszerzeń czy dodatków.
Obie części alternatywy – i Pipedrive, i HubSpot – mają swoje wady i zalety.
to wybierz platformę HubSpot.
to lepszym wyborem może się okazać Pipedrive.
Niewątpliwie aspektem, w którym Pipedrive przeważa nad HubSpotem, jest brak limitów. Każdy z planów cenowych w Pipedrive oferuje nieograniczoną liczbę kontaktów, linii sprzedaży, pól własnych. Podczas kiedy HubSpot, w miarę powiększania się bazy danych, domaga się płatnych aktualizacji.
2. Nie potrzebujesz bajerów czy gadżetów.
Pipedrive ma swoje ograniczenia. I dla wielu działów sprzedaży – paradoksalnie – to cecha korzystna, to wielka zaleta. System bowiem zapewnia to, czego ni mniej, ni więcej sprzedawcy potrzebują. Jeżeli dokładnie wiesz, czego Twój zespół poszukuje – i akurat Pipedrive spełnia te kryteria – nie musisz szukać dłużej.
3. Twoje priorytety to sprzedaż i automatyzacja przepływu pracy.
Jeżeli szukasz skutecznego sposobu na automatyzację procesów sprzedaży, zresztą całego przepływu pracy, Pipedrive ci To zapewni, i to bez nakładania zbędnych na Ciebie obciążeń.
To prawda, że HubSpot szczyci się prawie doskonałą automatyzacją sprzedaży. Lecz za to kosztuje więcej niż Pipedrive. W dodatku zawiera wiele funkcji, których zapewne nie potrzebujesz.
W niektórych okolicznościach łączenie obu systemów ma sens.
Na przykład wtedy, kiedy zespół sprzedaży będzie używał Pipedrive do zarządzania bieżącymi zamówieniami. Tymczasem pozostałe działy będą pracować z HubSpot, aby mieć nadzór nad wszystkimi kontaktami, aby zautomatyzować wysyłkę listów elektronicznych z treściami marketingowymi, aby troszczyć się o stronę internetową przedsiębiorstwa, blog czy reklamowe kampanie.
W tej sytuacji możesz z łatwością zintegrować HubSpot i Pipedrive. Jakie osiągniesz dzięki temu korzyści?
Otóż leady gorące, rozpoznane jako takie w HubSpot, automatycznie będą trafiały do Pipedrive, wraz ze stosownym opisem. I odwrotnie: zmiany, które nastąpią w Pipedrive (dotyczące na przykład statusu leadów albo etapu zawieranej transakcji), zostaną natychmiast uwzględnione w HubSpot.
Jeżeli poniższe zdania są dla Ciebie prawdziwe, wybierz Pipedrive.
Jeżeli zgadzasz się z poniższymi zdaniami, wybierz HubSpot.
Nagrody dla HubSpot
Jury konkursu G2 Crowd Best Software Award uznało HubSpot za najlepszy produkt dla marketerów. I to przez dwa lata z rzędu: w 2019 i 2020 roku.
System został także doceniony przez inne gremia; otrzymał wiele różnych nagród i wyróżnień.
Klienci
HubSpot cieszy się zaufaniem menadżerów ponad 121 000 firm w 120 krajach świata.
Społeczność HubSpot, to społeczność, która Cię wspiera
Nasza społeczność jest dostępna, ilekroć jej potrzebujesz. Ponad 85 000 członków wspólnoty stara się odpowiadać na pytania, zadawane choćby na oficjalnym forum. Bez względu na to, czy dotyczą konfiguracji, czy też najlepszego dostosowania Marketing Hub do czyichś potrzeb.
Partnerzy HubSpot w zakresie rozwiązań
HubSpot Solution Partner Program to sieć ponad tysiąca agencji, które pomogą Ci we wprowadzeniu w życie strategii marketingowej z wykorzystaniem HubSpot. Niezależnie od tego, czy potrzebujesz kogoś, kto pomoże Ci w tworzeniu treści albo reklam, czy też w usprawnianiu przepływów pracy, z pewnością znajdziesz w tym programie odpowiedniego partnera.
Baza wiedzy
Wiemy, że jesteś zajęty. Że nie masz czasu na wysyłanie próśb do działu wsparcia technicznego. Lecz przeczuwamy, że jesteś też inteligentny i na wiele pytań sam możesz znaleźć odpowiedzi. Dlatego udostępniamy Ci obszerną bazę wiedzy. Korzystaj z niej do woli, w dogodnym dla siebie czasie.