Wdrożenie HubSpot z AutomateNow
Wdrożenie platformy HubSpot to proces wieloetapowy,
w którym liczy się szereg czynników, takich jak wielkość obrotów firmy,
zakres licencji oraz liczba pracowników do szkolenia.
Nasze podejście do wdrożenia HubSpot
W AutomateNow dążymy do Quick win. Przywiązujemy wagę do szybkich efektów, by dostarczyć Klientom wartości, już w ramach pierwszych 90 dni współpracy.
Wprowadzamy w życie firmy wszystkie narzędzia HubSpot: Sales Hub, Service Hub, Marketing Hub, Operations Hub i pozostałe z nich.
W zależności od budżetu i wielkości biznesu wdrażamy system CRM na 3 sposoby.
-
Wdrożenie DIY: Klient prowadzi proces pod okiem naszego konsultanta, samodzielnie konfigurując HubSpot i pracując nad optymalizacją. Współpraca trwa 2-3 miesiące. Idealne rozwiązanie dla małych firm lub tych większych, ale z ograniczonym budżetem.
-
Wdrożenie DIY + Add On: Klient sam przeprowadza wdrożenie platformy, ale dodatkowo dostaje od nas zakres usług serwisowych, jak import danych do HubSpot. Współpraca trwa 2-3 miesiące. Idealne rozwiązanie dla firm, w których brakuje specjalistycznej wiedzy.
-
Wdrożenie Servicing: To my przejmujemy pełną odpowiedzialność za zarządzanie HubSpot, włączając w to otwieranie kont użytkowników, szkolenia, tworzenie contentu, wysyłki mailingów i inne działania marketingowe w HubSpot Marketing Hub. Współpraca obejmuje roczny kontrakt. Idealne rozwiązanie dla firm, które nie chcą angażować własnych zasobów w projekty i nie posiadają odpowiednich kompetencji.
Jak wybrać firmę do wdrożenia HubSpot?
Przy wyborze firmy wdrożeniowej warto zwrócić uwagę na portfolio wykonanych projektów oraz styl pracy trenerów HubSpot, który powinien być dopasowany do potrzeb firmy.
Co jest ważne przed współpracą?
Przygotuj pole do działania, by zapewnić sprawny start współpracy, a tym samym jak najlepsze efekty wdrożenia.
-
Zdefiniuj i udokumentuj wewnętrzne procesy biznesowe
-
Wyznacz lidera wdrożenia w firmie do bezpośredniej współpracy z AutomateNow
-
Zablokuj czas zespołów na szkolenia z systemu CRM
-
Przygotuj listę 3 priorytetów na dany rok
-
Rozważ powierzenie wybranych procesów firmie wdrożeniowej
Jak rozpoznać udane wdrożenie od tego, które nie przyniesie efektów?
Błędy we wdrożeniu HubSpot:
- Podejście bez ukierunkowania na potrzeby i cele Klienta
- Brak dostępu do wewnętrznych zasobów agencji
- Brak dedykowanego Project Managera
- Brak transparentności procesu
- Niedostateczne szkolenie i wsparcie dla Klienta
- Szablonowe myślenie i sztywna strategia
- Działanie metodą prób i błędów
Wdrożenie HubSpot z AutomateNow:
- Indywidualne podejście dostosowane do unikalnych potrzeb i zasobów firmy: 3 pakiety wdrożenia oraz różne formy szkoleń (osobiste online, hybrydowe)
- Nieograniczony dostęp do naszych materiałów, takich jak filmiki „how to”
- Dostęp do osoby odpowiedzialniej za koordynację działań i płynną komunikację z Klientem
- Dostęp do customer portal: śledzenie postępów i aktualnych informacji na temat wykonanych zadań
- Pełne szkolenia z certyfikowanymi trenerami HubSpot
Pełne wsparcie w korzystaniu z platformy HubSpot - Wykorzystanie pełnego potencjału HubSpot przy minimalnym obciążeniu zasobów firmy
- Adaptacja do zmieniających się potrzeb Klienta
- Skuteczność i kompetencje potwierdzone przez szereg udanych projektów wdrożenia w portfolio
- Szeroka wiedza certyfikowanych trenerów z długoletnim doświadczeniem w obszarze HubSpot
AutomateNow