Jak Marketing Automation Może Pomóc Twojej Firmie?
Dlaczego HubSpot to najskuteczniejsza platforma do automatyzacji marketingu?
Strategia Marketing Automation
Marketerzy często spędzają długie godziny na zadaniach, które, mimo tego że są ważne, są również stosunkowo nieskomplikowane i powtarzalne.
Działania marketingowe, takie jak wysyłka e-maili do potencjalnych klientów czy lead nurturing, są niezbędne, aby zwiększyć sprzedaż, ale zabierają dużo czasu, który można by poświęcić na doskonalenie strategii.
Dzięki marketing automation będziesz mieć czas na jedno i drugie - a współpracując z AutomateNow będziesz mieć pewność, że wyciągniesz ze swoich automatyzacji marketingu jak najwięcej.
Czym jest marketing automation?
Marketing automation to nic innego jak automatyzacja niektórych zadań marketingowych, która uwzględnia zachowania użytkowników. Gdy ktoś wykona ustaloną czynność (np. ściągnie Twojego e-booka), narzędzia marketing automation zarejestrują tę akcję i wykonają za Ciebie pracę, np. automatycznie dodając tę osobę do sekwencji e-maili na ten sam temat, co pobrany e-book.
Jednak narzędzia marketing automation to więcej niż tylko e-mail marketing. Wszystko zależy od tego, co chcesz osiągnąć. Możesz wykorzystać marketing automation na wiele sposobów, m.in. do efektywniejszego kwalifikowania leadów dla działu sprzedaży, lub do zwiększenia produktywności poprzez usunięcie powtarzalnych zadań administracyjnych, umożliwiając zespołowi skupienie się na bardziej strategicznych inicjatywach, jak pozyskiwanie leadów.
Celem marketing automation jest umożliwienie Twojemu zespołowi obsługiwania większej liczby nowych potencjalnych klientów niż w przypadku ręcznych działań, a ostatecznie napędzania wzrostu poprzez wzorowy lead generation i utrzymanie klientów.
Gotowy na wdrożenie w zakresie marketing automation?
Od czego zacząć?
Aby upewnić się, że Twoje automatyzacje przyniosą jak najwięcej korzyści, musisz przygotować się przed ich wdrożeniem.
Oto najważniejsze kroki, o których należy pamiętać:
Zmapowanie ścieżki kupującego
Zacznij od zmapowania idealnej ścieżki kupującego. Co potencjalni klienci powinni zrobić, gdy natkną się na Twoje treści, lub Twoją stronę internetową?
Przygotowanie treści
Przeanalizuj Twoje obecne treści i punkty styku z klientami, które doprowadziły do zamknięcia transakcji (lub utraty sprzedaży). Czy masz na swojej stronie e-booka, którego Twoi klienci zawsze czytają, zanim zdecydują się podjąć z Tobą współpracę? A może jest jeden konkretny e-mail, na który zawsze dostajesz pozytywną odpowiedź? Dokładna analiza takich elementów ujawni, gdzie na ścieżce klienta znajdują się punkty, które warto zautomatyzować.
Automatyzacja Marketingu
Skonfiguruj przepływy pracy i sekwencje, aby system automatycznie reagował na te często powtarzające się elementy i kontynuował komunikację z każdym potencjalnym klientem.
Pamiętaj zastanowić się też, co chcesz osiągnąć konkretną automatyzacją, jakie materiały potrzebujesz, aby automatyzacja działała bez zarzutu, i jakie KPI będziesz obserwował, aby przekonać się, czy Twoje działania odniosły sukces.
Współpracuj z nami nad automatyzacjami i bądź pewny, że nie tracisz czasu ani pieniędzy.
Marketing automation: narzędzia
Mimo, że marketing automation może pomóc praktycznie każdemu marketerowi, to ilość dostępnych narzędzi może być przytłaczająca - a bez względu na to, jakie automatyzacje Cię interesują, o skuteczności działań marketingowych zadecyduje wybranie tego odpowiedniego. Dlatego najlepiej od samego początku swojej przygody z marketing automation korzystać z najlepszych rozwiązań. W AutomateNow wierzymy, że najlepszym rozwiązaniem dla praktycznie każdej firmy jest HubSpot.
Przeszkolenie razem z nami zespołu, aby nabrał pewności siebie w marketing automation z HubSpot, jest jedną z najlepszych inwestycji, jakie możesz zrealizować w swojej firmie. Przeczytaj opinie naszych klientów tutaj.
Dlaczego HubSpot to najskuteczniejsza platforma do automatyzacji marketingu?
HubSpot jest wiodącym narzędziem, jeśli chodzi o zaawansowane marketing automation. HubSpot nie tylko pomaga tworzyć sekwencje i przepływy pracy uruchamiane przez działania potencjalnych klientów, ale umożliwia też automatyzację follow-upów poprzez e-mail marketing, wysyłkę wiadomości SMS, powiadomienia, itd. Ponadto, HubSpot oferuje zestaw narzędzi, które pomagają w tworzeniu wysokiej jakości treści.
HubSpot nie jest jedynym narzędziem do marketing automation - ale jest najbardziej kompleksową platformą. HubSpot jest w stanie wspierać Cię na każdym kroku ścieżki zakupowej potencjalnego klienta - od jego pierwszej wizyty na Twojej stronie, aż do utrzymywania relacji z obecnymi klientami.
Dlaczego tracić czas na inne rozwiązania, skoro marketing automation z HubSpot pozwala na najwięcej?
AutomateNow + HubSpot = automatyzacja marketingu bez komplikacji
HubSpot jest najlepszym rozwiązaniem dla każdej firmy, która widzi potencjał automatyzacji marketingu - ale konfiguracja HubSpot może być skomplikowana, jeśli nie wiesz, od czego zacząć. Jako Platynowy Partner HubSpot, pomożemy Ci korzystać z najlepszych praktyk od samego początku. Wspólnie przygotujemy Cię na sukces, upewniając się, że Twoje narzędzia do automatyzacji działają bez zarzutu.
Rezultat? Zoptymalizowana sprzedaż, inteligentny digital marketing, sprawne procesy obsługi, zwiększone zaangażowanie klientów i szybsze osiąganie celów związanych z przychodami. Nie musisz nam wierzyć na słowo - dowiedz się więcej o naszych klientach, przeglądając case study.