Automatyzacja procesów sprzedaży z HubSpot
Rozpędź z nami swoją sprzedaż
Automatyzacja procesów sprzedażowych z narzędziem HubSpot Sales Hub to zastąpienie monotonnych, powtarzalnych zadań na rzecz oszczędności czasu i ugruntowania przestrzeni na prawdziwe relacje z Klientami.
W prostym przełożeniu to szybki sposób na turbodoładowanie efektywności i wydajności zespołu sprzedażowego w każdym podejmowanym działaniu.
Przyspieszony proces sprzedaży wcale nie traci na jakości - wręcz przeciwnie. Automatyzacja zwiększa dokładność, precyzję w wyłapywaniu i ocenie leadów, poprawia spójność danych sprzedażowych.
Dzięki temu możesz zapomnieć o przegranych transakcjach, zagubionych i zmarnowanych leadach, stratach czasu i zasobów na ręcznym wprowadzaniu danych oraz rozmowach z Klientami, które nie trafiają w ich potrzeby.
Wystarczy do tego jeden, sprawny system CRM dla handlowców.
Jak rozumiemy sprzedaż w AutomateNow?
W AutomateNow skupiamy się na doskonaleniu procesów sprzedażowych w branży B2B, stosując metodologię Inbound. Zmieniamy standardowe podejście do sprzedaży. Rozumiemy, że to nie tylko transakcja, ale przede wszystkim wsparcie i poprowadzenie potencjalnych Klientów do decyzji o zakupie.
Nasze podejście do pipeline'u sprzedażowego opiera się na zrozumieniu perspektywy Klienta. Wchodzimy w jego sposób myślenia. To, co my widzimy jako krok w procesie, dla użytkownika może być jedynie etapem w jego doświadczeniu. Szukamy punktów kontaktu z Klientem, aby znaleźć się tam, gdzie jego potrzeby, problemy i oczekiwania.
Rola AutomateNow w automatyzacji sprzedaży w HubSpot
Staramy się dotrzeć tam, gdzie pojawiają się wyzwania biznesowe. Działamy wielotorowo, ale zawsze w precyzyjnie określonym kierunku.
-
Rozpoczynamy od implementacji systemu HubSpot CRM z dokładną dokumentacją procesów
-
Identyfikujemy wszelkie obszary do automatyzacji, zwłaszcza powtarzalne zadania
-
Tworzymy i testujemy automatyzację, stale sprawdzając jej skuteczność
-
Skracamy drogę do zamknięcia sprzedaży przy użyciu scoringu kontaktów
-
Pomagamy w identyfikacji momentu, w którym lead marketingowy jest gotowy na sprzedaż
Jak może wyglądać automatyzacja sprzedaży B2B?
HubSpot Sales Hub usprawnia działania na każdym etapie ścieżki sprzedażowej. Wszystko za sprawą szerokiego pakietu narzędzi, takich jak:
-
Klasyfikacja leadów z automatycznym przypisywaniem na podstawie określonych kryteriów, jak branża i lokalizacja,
-
Scoring leadów z oceną gotowości na zakup i nadawaniem priorytetów potencjalnym Klientom,
-
Planowanie ponownego kontaktu po określonym czasie nieaktywności,
-
Wskazanie zamknięcia kontaktu po nieskutecznych rozmowach,
-
Powiadomienia o konieczności działania w przypadku rozpoznania szans lub zagrożeń w pipeline sprzedażowym,
-
Powiadomienia o ważnych terminach lub akcjach w oparciu o aktywność Klientów,
-
Tworzenie szablonów e-mail bez pomijania personalnego podejścia,
-
Automatyczna wysyłka e-maili z komunikacją i ofertą dopasowaną do pozycji leada w lejku sprzedażowym lub jego zainteresowań,
-
Monitorowanie e-maili ze śledzeniem interakcji Klienta i podjętych działań,
-
Czat na stronie do szybkiego i płynnego wejścia w rozmowę na żywo,
-
Tworzenie i wysyłka spersonalizowanych propozycji ofertowych w oparciu o gotowe szablony,
-
Generowanie raportów z przejrzystymi danymi o zrealizowanych zadaniach i wynikach zespołu.
Co możesz zyskać, dzięki HubSpot Sales Hub?
Czas na rzeczywistą sprzedaż - skupienie na rozwoju najbardziej wartościowych kontaktów, co przekłada się na szybsze i skuteczne zamykanie transakcji
Poznanie Klienta - dostęp do informacji o tym, jakie treści sprawdza i czyta na stronie, co pozwala na lepsze przygotowanie się do kontaktu z wiedzą o jego zainteresowaniach
Spersonalizowane, trafne działania - komunikacja we właściwym miejscu i we właściwym czasie, nastawiona na indywidualne potrzeby Klienta
Płynny przepływ informacji - ułatwiona współpraca między działem sprzedaży i marketingu, a w efekcie - podejmowanie spójnych, efektywnych działań w zespole
Znajdź czas na swoich Klientów - automatyzuj drogę do sprzedaży razem z AutomateNow
W AutomateNow pomagamy uniknąć ślepych zaułków i błędów, związanych z nadmierną ilością powiadomień lub zbyt ogólnymi zadaniami (typu „zrób follow up” - czyli co, jak?). Tu nie ma już miejsca na powtarzalne czynności.
Kierujemy się precyzją. Szlifujemy proces sprzedaży - celem jest, aby sprzedawca dokładnie wiedział, co zrobić, jaki następny krok podjąć i w jaki sposób skutecznie poprowadzić dalszą rozmowę z Klientem. Wszystko, by działać skutecznie, zyskiwać nowych Klientów i przekuwać każdą szansę w sprzedażowy sukces.
AutomateNow