Skip to content

Automatyzacja procesów sprzedaży z HubSpot

Rozpędź z nami swoją sprzedaż

Automatyzacja procesów sprzedażowych z narzędziem HubSpot Sales Hub to zastąpienie monotonnych, powtarzalnych zadań na rzecz oszczędności czasu i ugruntowania przestrzeni na prawdziwe relacje z Klientami.

W prostym przełożeniu to szybki sposób na turbodoładowanie efektywności i wydajności zespołu sprzedażowego w każdym podejmowanym działaniu.

Przyspieszony proces sprzedaży wcale nie traci na jakości - wręcz przeciwnie. Automatyzacja zwiększa dokładność, precyzję w wyłapywaniu i ocenie leadów, poprawia spójność danych sprzedażowych.

Dzięki temu możesz zapomnieć o przegranych transakcjach, zagubionych i zmarnowanych leadach, stratach czasu i zasobów na ręcznym wprowadzaniu danych oraz rozmowach z Klientami, które nie trafiają w ich potrzeby.

Wystarczy do tego jeden, sprawny system CRM dla handlowców.

HubSpot Agencja w Polsce
HubSpot Automatyzacja sprzedazy

 

Jak rozumiemy sprzedaż w AutomateNow?

W AutomateNow skupiamy się na doskonaleniu procesów sprzedażowych w branży B2B, stosując metodologię Inbound. Zmieniamy standardowe podejście do sprzedaży. Rozumiemy, że to nie tylko transakcja, ale przede wszystkim wsparcie i poprowadzenie potencjalnych Klientów do decyzji o zakupie.

Nasze podejście do pipeline'u sprzedażowego opiera się na zrozumieniu perspektywy Klienta. Wchodzimy w jego sposób myślenia. To, co my widzimy jako krok w procesie, dla użytkownika może być jedynie etapem w jego doświadczeniu. Szukamy punktów kontaktu z Klientem, aby znaleźć się tam, gdzie jego potrzeby, problemy i oczekiwania.

 

Rola AutomateNow w automatyzacji sprzedaży w HubSpot

Staramy się dotrzeć tam, gdzie pojawiają się wyzwania biznesowe. Działamy wielotorowo, ale zawsze w precyzyjnie określonym kierunku.

  • Rozpoczynamy od implementacji systemu HubSpot CRM z dokładną dokumentacją procesów

  • Identyfikujemy wszelkie obszary do automatyzacji, zwłaszcza powtarzalne zadania

  • Tworzymy i testujemy automatyzację, stale sprawdzając jej skuteczność

  • Skracamy drogę do zamknięcia sprzedaży przy użyciu scoringu kontaktów

  • Pomagamy w identyfikacji momentu, w którym lead marketingowy jest gotowy na sprzedaż

 

Automatyzacja sprzedaży w HubSpot

Jak może wyglądać automatyzacja sprzedaży B2B?

HubSpot Sales Hub usprawnia działania na każdym etapie ścieżki sprzedażowej. Wszystko za sprawą szerokiego pakietu narzędzi, takich jak:

  • Klasyfikacja leadów z automatycznym przypisywaniem na podstawie określonych kryteriów, jak branża i lokalizacja,

  • Scoring leadów z oceną gotowości na zakup i nadawaniem priorytetów potencjalnym Klientom,

  • Planowanie ponownego kontaktu po określonym czasie nieaktywności,

  • Wskazanie zamknięcia kontaktu po nieskutecznych rozmowach,

  • Powiadomienia o konieczności działania w przypadku rozpoznania szans lub zagrożeń w pipeline sprzedażowym,

  • Powiadomienia o ważnych terminach lub akcjach w oparciu o aktywność Klientów,

  • Tworzenie szablonów e-mail bez pomijania personalnego podejścia,

  • Automatyczna wysyłka e-maili z komunikacją i ofertą dopasowaną do pozycji leada w lejku sprzedażowym lub jego zainteresowań,

  • Monitorowanie e-maili ze śledzeniem interakcji Klienta i podjętych działań,

  • Czat na stronie do szybkiego i płynnego wejścia w rozmowę na żywo,

  • Tworzenie i wysyłka spersonalizowanych propozycji ofertowych w oparciu o gotowe szablony,

  • Generowanie raportów z przejrzystymi danymi o zrealizowanych zadaniach i wynikach zespołu.

 

 

Bartlomiej Kowalczyk hubSpot Trener

Co możesz zyskać, dzięki HubSpot Sales Hub?

Czas na rzeczywistą sprzedaż - skupienie na rozwoju najbardziej wartościowych kontaktów, co przekłada się na szybsze i skuteczne zamykanie transakcji

Poznanie Klienta - dostęp do informacji o tym, jakie treści sprawdza i czyta na stronie, co pozwala na lepsze przygotowanie się do kontaktu z wiedzą o jego zainteresowaniach

Spersonalizowane, trafne działania - komunikacja we właściwym miejscu i we właściwym czasie, nastawiona na indywidualne potrzeby Klienta

Płynny przepływ informacji - ułatwiona współpraca między działem sprzedaży i marketingu, a w efekcie - podejmowanie spójnych, efektywnych działań w zespole

 

Znajdź czas na swoich Klientów - automatyzuj drogę do sprzedaży razem z AutomateNow

W AutomateNow pomagamy uniknąć ślepych zaułków i błędów, związanych z nadmierną ilością powiadomień lub zbyt ogólnymi zadaniami (typu „zrób follow up” - czyli co, jak?). Tu nie ma już miejsca na powtarzalne czynności.

Kierujemy się precyzją. Szlifujemy proces sprzedaży - celem jest, aby sprzedawca dokładnie wiedział, co zrobić, jaki następny krok podjąć i w jaki sposób skutecznie poprowadzić dalszą rozmowę z Klientem. Wszystko, by działać skutecznie, zyskiwać nowych Klientów i przekuwać każdą szansę w sprzedażowy sukces.

HubSpot Agencja Polska

AutomateNow

Porozmawiaj z nami o automatyzacji sprzedaży