Automatyzacja procesów sprzedaży z HubSpot
Rozpędź z nami swoją sprzedaż
Automatyzacja procesów sprzedażowych z narzędziem HubSpot Sales Hub to zastąpienie monotonnych, powtarzalnych zadań na rzecz oszczędności czasu i ugruntowania przestrzeni na prawdziwe relacje z Klientami.
W prostym przełożeniu to szybki sposób na turbodoładowanie efektywności i wydajności zespołu sprzedażowego w każdym podejmowanym działaniu.
Przyspieszony proces sprzedaży wcale nie traci na jakości - wręcz przeciwnie. Automatyzacja zwiększa dokładność, precyzję w wyłapywaniu i ocenie leadów, poprawia spójność danych sprzedażowych.
Dzięki temu możesz zapomnieć o przegranych transakcjach, zagubionych i zmarnowanych leadach, stratach czasu i zasobów na ręcznym wprowadzaniu danych oraz rozmowach z Klientami, które nie trafiają w ich potrzeby.
Wystarczy do tego jeden, sprawny system CRM dla handlowców.
![HubSpot Automatyzacja sprzedazy HubSpot Automatyzacja sprzedazy](https://www.automatenow.pl/hubfs/AN%20Main/AN%20Graphics/AutomanteNow%20Featured%20Images/Website%20elements-May-15-2024-03-45-31-0274-PM.jpeg)
Jak rozumiemy sprzedaż w AutomateNow?
W AutomateNow skupiamy się na doskonaleniu procesów sprzedażowych w branży B2B, stosując metodologię Inbound. Zmieniamy standardowe podejście do sprzedaży. Rozumiemy, że to nie tylko transakcja, ale przede wszystkim wsparcie i poprowadzenie potencjalnych Klientów do decyzji o zakupie.
Nasze podejście do pipeline'u sprzedażowego opiera się na zrozumieniu perspektywy Klienta. Wchodzimy w jego sposób myślenia. To, co my widzimy jako krok w procesie, dla użytkownika może być jedynie etapem w jego doświadczeniu. Szukamy punktów kontaktu z Klientem, aby znaleźć się tam, gdzie jego potrzeby, problemy i oczekiwania.
Rola AutomateNow w automatyzacji sprzedaży w HubSpot
Staramy się dotrzeć tam, gdzie pojawiają się wyzwania biznesowe. Działamy wielotorowo, ale zawsze w precyzyjnie określonym kierunku.
-
Rozpoczynamy od implementacji systemu HubSpot CRM z dokładną dokumentacją procesów
-
Identyfikujemy wszelkie obszary do automatyzacji, zwłaszcza powtarzalne zadania
-
Tworzymy i testujemy automatyzację, stale sprawdzając jej skuteczność
-
Skracamy drogę do zamknięcia sprzedaży przy użyciu scoringu kontaktów
-
Pomagamy w identyfikacji momentu, w którym lead marketingowy jest gotowy na sprzedaż
![Automatyzacja sprzedaży w HubSpot Automatyzacja sprzedaży w HubSpot](https://www.automatenow.pl/hubfs/AN%20Main/AN%20Graphics/AutomanteNow%20Featured%20Images/Website%20elements-Mar-14-2024-03-48-25-8419-PM.jpeg)
Jak może wyglądać automatyzacja sprzedaży B2B?
HubSpot Sales Hub usprawnia działania na każdym etapie ścieżki sprzedażowej. Wszystko za sprawą szerokiego pakietu narzędzi, takich jak:
-
Klasyfikacja leadów z automatycznym przypisywaniem na podstawie określonych kryteriów, jak branża i lokalizacja,
-
Scoring leadów z oceną gotowości na zakup i nadawaniem priorytetów potencjalnym Klientom,
-
Planowanie ponownego kontaktu po określonym czasie nieaktywności,
-
Wskazanie zamknięcia kontaktu po nieskutecznych rozmowach,
-
Powiadomienia o konieczności działania w przypadku rozpoznania szans lub zagrożeń w pipeline sprzedażowym,
-
Powiadomienia o ważnych terminach lub akcjach w oparciu o aktywność Klientów,
-
Tworzenie szablonów e-mail bez pomijania personalnego podejścia,
-
Automatyczna wysyłka e-maili z komunikacją i ofertą dopasowaną do pozycji leada w lejku sprzedażowym lub jego zainteresowań,
-
Monitorowanie e-maili ze śledzeniem interakcji Klienta i podjętych działań,
-
Czat na stronie do szybkiego i płynnego wejścia w rozmowę na żywo,
-
Tworzenie i wysyłka spersonalizowanych propozycji ofertowych w oparciu o gotowe szablony,
-
Generowanie raportów z przejrzystymi danymi o zrealizowanych zadaniach i wynikach zespołu.
Co możesz zyskać, dzięki HubSpot Sales Hub?
Czas na rzeczywistą sprzedaż - skupienie na rozwoju najbardziej wartościowych kontaktów, co przekłada się na szybsze i skuteczne zamykanie transakcji
Poznanie Klienta - dostęp do informacji o tym, jakie treści sprawdza i czyta na stronie, co pozwala na lepsze przygotowanie się do kontaktu z wiedzą o jego zainteresowaniach
Spersonalizowane, trafne działania - komunikacja we właściwym miejscu i we właściwym czasie, nastawiona na indywidualne potrzeby Klienta
Płynny przepływ informacji - ułatwiona współpraca między działem sprzedaży i marketingu, a w efekcie - podejmowanie spójnych, efektywnych działań w zespole
Znajdź czas na swoich Klientów - automatyzuj drogę do sprzedaży razem z AutomateNow
W AutomateNow pomagamy uniknąć ślepych zaułków i błędów, związanych z nadmierną ilością powiadomień lub zbyt ogólnymi zadaniami (typu „zrób follow up” - czyli co, jak?). Tu nie ma już miejsca na powtarzalne czynności.
Kierujemy się precyzją. Szlifujemy proces sprzedaży - celem jest, aby sprzedawca dokładnie wiedział, co zrobić, jaki następny krok podjąć i w jaki sposób skutecznie poprowadzić dalszą rozmowę z Klientem. Wszystko, by działać skutecznie, zyskiwać nowych Klientów i przekuwać każdą szansę w sprzedażowy sukces.
AutomateNow