Dobierzmy razem licencję HubSpot

Nie wiesz, która licencja HubSpot będzie odpowiednia dla Twojej firmy? Zarezerwuj konsultację z naszym ekspertem, aby przejść przez dostępne opcje i podjąć świadomą decyzję o inwestycji w HubSpot, która będzie zgodna z Twoimi celami biznesowymi.

Podczas spotkania pomożemy Ci

  • Ocenić obecne i przyszłe potrzeby wynikające z ograniczeń licencji HubSpot
  • Zrozumieć korzyści płynące z wykorzystania HubSpot Professional.
  • Określić najlepszy moment na aktualizację licencji HubSpot.

Zaufali nam

Sekwencje: Topowa funkcja HubSpot w wersji Sales Pro

Przepływ pracy HubSpot

Zwiększ wydajność zespołu

Licencja HubSpot Professional oferuje narzędzia do automatyzacji, które znacznie zwiększają produktywność zespołu poprzez zmniejszenie ręcznego obciążenia pracą np. przypomnienie gdy tranzakcja 'siedzi' za długo w lejku.

Dzięki aktualizacji do wersji Pro Twój zespół może skupić się bardziej na strategicznych zadaniach niż na rutynowych procesach.

Licencja Pro pozwala nie tylko zaoszczędzić niezliczone godziny, ale także zwiększa satysfakcję z pracy i morale zespołu.

Ilustracja spersonalizowanej mapy podróży klienta przedstawiona jako ścieżka z różnymi stacjami, z których każda reprezentuje inny etap zaangażowania klienta. Ścieżka rozpoczyna się od odkrycia, gdzie klient po raz pierwszy dowiaduje się o produkcie lub usłudze, przechodząc przez zainteresowanie, rozważenie, zakup i wreszcie lojalność, reprezentowaną jako ostatnia stacja. Ścieżka jest usiana charakterystycznym logo HubSpot i innymi abstrakcyjnymi symbolami reprezentującymi narzędzia marketingowe. Różni anonimowi użytkownicy, mężczyźni i kobiety pochodzenia południowoazjatyckiego i latynoskiego, są pokazani w interakcji z tymi elementami. Nie przedstawiono żadnych konkretnych osób ani symboli chronionych prawem autorskim.

Lepsze doświadczenie klienta

HubSpot Professional umożliwia tworzenie spersonalizowanej ścieżki klienta przy użyciu zaawansowanej segmentacji i automatyzacji.

Oznacza to dostarczanie dostosowanych doświadczeń, które współgrają z każdym klientem, zwiększając tym samym jego satysfakcję i lojalność. Wraz ze wzrostem bazy klientów, narzędzia te zapewniają, że każda interakcja jest bardziej skuteczna.

Integracje z HubSpot

Integracje HubSpot

HubSpot Professional pozwala na integrację istniejącej infrastruktury technologicznej, minimalizując niedociągnięcia między procesami sprzedaży, marketingu i obsługi.

Integracje HubSpot np z Outlook usprawniają proces dostarczania wartości Klientowi, sprawiając, że dane przepływają płynnie między systemami i zapewnia ujednolicony widok obsługi klienta.

Usprawnione procesy oznaczają mniej błędów i bardziej wiarygodne dane klientów.

Zarezerwuj rozmowę

Często zadawane pytania

Kiedy powinienem rozważyć przejście na HubSpot Professional?

Rozważ aktualizację, jeśli Twój zespół sprzedaży lub marketingu powiększa się, potrzebujesz większej automatyzacji lub potrzebujesz zaawansowanych narzędzi do obsługi klienta.

W jaki sposób HubSpot Professional poprawia ROI?

Oferuje narzędzia do automatyzacji, analizy i raportowania, które pomagają zoptymalizować procesy i usprawnić podejmowanie decyzji, prowadząc do lepszego zwrotu z inwestycji.

Czy HubSpot Professional pomoże we współpracy zespołowej?

Tak, oferuje współdzielone narzędzia i pulpity nawigacyjne, które umożliwiają lepszą komunikację i współpracę w zespołach, zwiększając ogólną produktywność.

Jakiego rodzaju wsparcie jest dostępne podczas konfiguracji?

Zapewniamy kompleksowe wdrożenie i bieżące wsparcie, aby zapewnić płynne i skuteczne przejście na HubSpot Professional.

Czy mogę zintegrować HubSpot z moimi obecnymi systemami?

Tak, HubSpot Professional oferuje szerokie możliwości integracji z szeroką gamą oprogramowania w celu usprawnienia operacji.

Bart Inbound HubSpot

Zarezerwuj konsultację HubSpot już dziś

Uwolnij pełny potencjał swojej firmy dzięki odpowiedniemu dobraniu licencji HubSpot.