DARMOWY E-BOOK

Jak zorganizować sprzedaż H2H w CRM?

Ten e-book powstał z myślą o tych, którzy, przy wykorzystaniu CRM dla firm, chcą sprawnie zorganizować zdalną pracę działu sprzedaży w swoim przedsiębiorstwie. Doradzamy na przykładzie HubSpot.

 

AutomateNow ebook
SPIS TREŚCI

Jakie informacje znajdziesz w publikacji?

➪ Zbuduj profil idealnego klienta

➪ Zdefiniuj osobowości kupujących (Buyer Personas)

➪ Jak zarządzać kontaktami w CRM dla firm?

➪ Zaplanuj etapy sprzedaży w CRM tak, aby klient bez wahania zaakceptował wycenę

➪ Jak rozpoznać sygnały zakupowe?

➪ Stwórz bibliotekę treści zorientowanej na sprzedaż

➪ Przykłady automatyzacji sprzedaży

➪ Podsumowanie

Ludzkie podejście + automatyzacja sprzedaży = najbardziej skuteczny sposób na zysk

 

HUBSPOT W PRAKTYCE

Jak podwoić sprzedaż, pracując dwa razy mniej? 

Według raportu Sales Enablement 2021 przygotowanego przez HubSpot oraz LinkedIn, co najmniej 50% Twoich potencjalnych klientów nie pasuje do tego, co sprzedajesz. Pytanie o które 50% chodzi?

Przyjrzyj się potencjalnym klientom, z którymi dopiero rozpoczynasz rozmowę i zadaj sobie pytanie: Czy oni pasują do tego, co chcę im zaoferować?

Następnie określ, ilu z tych potencjalnych klientów jest w procesie sprzedaży od dłuższego czasu bez oznak zainteresowania zakupem. Np. jeśli ma miejsce klasyczna odmowa związana z brakiem czasu: Proszę zadzwonić za tydzień, prawdopodobnie ta osoba za wcześnie znalazła się w procesie sprzedaży lub zwyczajnie nie jest Twoim idealnym klientem.

O AUTORZE

Ludzkie podejście + automatyzacja sprzedaży = najbardziej skuteczny sposób na zysk.

Nazywam się Bartłomiej Kowalczyk i jestem dyrektorem AutomateNow. Wraz z zespołem dostarczam firmom praktyczne rozwiązania HubSpot, dzięki którym z łatwością mogą zautomatyzować sprzedaż.

Sam od dawna korzystam z HubSpot w kilku moich firmach i projektach biznesowych. Dzięki HubSpot, zwiększyłem swoją sprzedaż i udoskonaliłem marketing. W rezultacie szybciej i sprawniej udaje mi się dokonać konwersji leadu. Teraz chce podzielić się swoją wiedzą z innymi.

Mam nadzieję, że przedstawione wskazówki zainspirują Cię do działania. Teraz jest najlepszy czas na zmiany. Bo jeśli nie teraz, to kiedy?

Bart AutomateNow Transparent circle
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Dlaczego muszę wypełnić formularz?

TWOJE DANE OSOBOWE ZAWSZE SĄ BEZPIECZNE


Prosimy Cię o podanie informacji kontaktowych w formularzu, by móc: 1) poprawić Twój komfort przeglądania strony AutomateNow dostosowując treść do Twoich potrzeb; 2) przesyłać Ci darmowe poradniki wspierające sprzedaż w HubSpot CRM;
2) wysyłać Ci zaproszenia na nasze darmowe szkolenia HubSpot CRM i wiadomości marketingowe, które naszym zdaniem mogą być dla Ciebie wartościowe.Więcej informacji o naszej polityce prywatności znajdziesz tutaj.

Czy e-book jest na prawdę za darmo?

Tak!

Dzielimy się w nim cenną wiedzą, która, mamy nadzieję, okaże się przydatna w Twojej firmie.

W zamian, pamiętaj o nas, kiedy będziesz mieć pytania związane CRM i HubSpot 😊

 

Zostaw nam swój e-mail. Prześlemy Ci e-book