Jak zorganizować sprzedaż H2H w CRM?
Ten e-book powstał z myślą o tych, którzy, przy wykorzystaniu CRM dla firm, chcą sprawnie zorganizować zdalną pracę działu sprzedaży w swoim przedsiębiorstwie. Doradzamy na przykładzie HubSpot.
![AutomateNow ebook](https://www.automatenow.pl/hubfs/AutomateNoweBook%20draft%20(2).png)
Jakie informacje znajdziesz w publikacji?
➪ Zbuduj profil idealnego klienta
➪ Zdefiniuj osobowości kupujących (Buyer Personas)
➪ Jak zarządzać kontaktami w CRM dla firm?
➪ Zaplanuj etapy sprzedaży w CRM tak, aby klient bez wahania zaakceptował wycenę
➪ Jak rozpoznać sygnały zakupowe?
➪ Stwórz bibliotekę treści zorientowanej na sprzedaż
➪ Przykłady automatyzacji sprzedaży
➪ Podsumowanie
Ludzkie podejście + automatyzacja sprzedaży = najbardziej skuteczny sposób na zysk
Jak podwoić sprzedaż, pracując dwa razy mniej?
Według raportu Sales Enablement 2021 przygotowanego przez HubSpot oraz LinkedIn, co najmniej 50% Twoich potencjalnych klientów nie pasuje do tego, co sprzedajesz. Pytanie o które 50% chodzi?
Przyjrzyj się potencjalnym klientom, z którymi dopiero rozpoczynasz rozmowę i zadaj sobie pytanie: Czy oni pasują do tego, co chcę im zaoferować?
Następnie określ, ilu z tych potencjalnych klientów jest w procesie sprzedaży od dłuższego czasu bez oznak zainteresowania zakupem. Np. jeśli ma miejsce klasyczna odmowa związana z brakiem czasu: Proszę zadzwonić za tydzień, prawdopodobnie ta osoba za wcześnie znalazła się w procesie sprzedaży lub zwyczajnie nie jest Twoim idealnym klientem.
Ludzkie podejście + automatyzacja sprzedaży = najbardziej skuteczny sposób na zysk.
Nazywam się Bartłomiej Kowalczyk i jestem dyrektorem AutomateNow. Wraz z zespołem dostarczam firmom praktyczne rozwiązania HubSpot, dzięki którym z łatwością mogą zautomatyzować sprzedaż.
Sam od dawna korzystam z HubSpot w kilku moich firmach i projektach biznesowych. Dzięki HubSpot, zwiększyłem swoją sprzedaż i udoskonaliłem marketing. W rezultacie szybciej i sprawniej udaje mi się dokonać konwersji leadu. Teraz chce podzielić się swoją wiedzą z innymi.
Mam nadzieję, że przedstawione wskazówki zainspirują Cię do działania. Teraz jest najlepszy czas na zmiany. Bo jeśli nie teraz, to kiedy?
![Bart AutomateNow Transparent circle Bart AutomateNow Transparent circle](https://www.automatenow.pl/hs-fs/hubfs/Bart%20AutomateNow%20Transparent%20circle.png?width=300&height=300&name=Bart%20AutomateNow%20Transparent%20circle.png)
Najczęściej zadawane pytania
Dlaczego muszę wypełnić formularz?
TWOJE DANE OSOBOWE ZAWSZE SĄ BEZPIECZNE
Prosimy Cię o podanie informacji kontaktowych w formularzu, by móc: 1) poprawić Twój komfort przeglądania strony AutomateNow dostosowując treść do Twoich potrzeb; 2) przesyłać Ci darmowe poradniki wspierające sprzedaż w HubSpot CRM;
2) wysyłać Ci zaproszenia na nasze darmowe szkolenia HubSpot CRM i wiadomości marketingowe, które naszym zdaniem mogą być dla Ciebie wartościowe.Więcej informacji o naszej polityce prywatności znajdziesz tutaj.
Czy e-book jest na prawdę za darmo?
Tak!
Dzielimy się w nim cenną wiedzą, która, mamy nadzieję, okaże się przydatna w Twojej firmie.
W zamian, pamiętaj o nas, kiedy będziesz mieć pytania związane CRM i HubSpot 😊
Zostaw nam swój e-mail. Prześlemy Ci e-book