Skip to content
I got HubSpot License. Whatsnext?-2

Pomożemy Ci wykorzystać HubSpot do granic jego możliwości

To prawda, że HubSpot nie jest tani. Wersja profesjonalna kosztuje ponad dwanaście tysięcy euro rocznie, a zatem więcej niż tysiąc miesięcznie. Lecz warto tę kwotę zainwestować, ponieważ HubSpot zastępuje pięć, dziesięć, a czasami nawet piętnaście osobnych narzędzi. Z rodzaju tych, które pomagają zwiększyć zakres działalności przedsiębiorstwa.

↳ Umów się na darmową konsultację HubSpot


Ciekawe, że klienci nie zawsze radzą sobie z obsługiwaniem HubSpot.

Czemu tak się dzieje? Otóż nierzadko czują się oni przytłoczeni ogromem jego możliwości. Próbują różnych opcji, lecz bez uprzedniego określenia, do czego dążą, co pragną ostatecznie osiągnąć. Nie ustalają celów w przepływach pracy (workflows). Zespoły marketingu i sprzedaży, wspierając się nawzajem, nie definiują ani MQL (marketing qualified lead), ani SQL (sales qualified lead). Nie wiedzą więc, jak dokładnie zareagować na aktywności potencjalnego klienta.

Nasze zadanie polega na tym, aby dwanaście tysięcy euro zainwestowanych w roczną licencję HubSpot nie zmarnowało się, wręcz przeciwnie: żeby przyniosło zysk.

Rzecz jasna możesz zarządzać swoim HubSpotem samodzielnie. Podobnie jak księgowością, mediami społecznościowymi czy stroną internetową. Lecz wciąż pozostaje pytanie: dlaczego tak wiele firm decyduje się na współpracę z profesjonalistami?

Pracujemy z systemem HubSpot od wielu lat. Stworzyliśmy w nim konfiguracje, które nadal działają. Pomogliśmy ponad dwudziestu menadżerom rozwinąć ich przedsiębiorstwa przy użyciu  tego narzędzia. Stąd właśnie: wiedza praktyczna, którą chcemy się z Tobą podzielić. Nie znajdziesz jej w książkach, ani tym bardziej na blogach. (Tutaj możesz zapoznać się z naszymi referencjami.)

Przyczyną, dla której wielu przedsiębiorcom nie wiedzie się z HubSpotem, nie jest bynajmniej to, że system nie działa sprawnie. Ani też to, że produkty, jakie oni sami oferują, nie mają wielkiej wartości. Przyczyna najpewniej jest taka, że nie zdają sobie sprawy ze wszystkich możliwości systemu.


Spędzają kilka pierwszych miesięcy, zwykle od trzech do sześciu, nad stworzeniem własnego CRM. Wydaje im się, że w tym momencie praca z programem się kończy; że od teraz wszystko już będzie funkcjonować niezależnie od nich. Coś w rodzaju: „zadania zespołów zautomatyzowane; poczekajmy cierpliwie na wyniki”. Czy to nie brzmi dla Ciebie znajomo?


A później, kiedy przychodzi czas odnowienia licencji, dochodzą do przekonania, że nie urzeczywistnili najważniejszego celu. Czyli rozwoju przedsiębiorstwa. Mają poczucie, że HubSpot ich zawiódł. Obwiniają w pierwszej kolejności system. Czasami również swoich współpracowników oraz produkty, jakie sprzedają.

Dlaczego tak się dzieje? Jaka jest prawdziwa przyczyna porażki? Skąd poczucie frustracji czy zawodu? No cóż, z powodu nieustannych zmian. Każdego dnia pracy zmienia się przecież Twój zespół, zmieniają się Twoi klienci ‒ cały Twój biznes podlega zmianie. Nic więc dziwnego, że HubSpot powinien również stale rozwijać się, ewoluować. Należy zatem dokonywać w nim ciągłych korekt.

Best Market Research Tool


Czemu więc warto podjąć współpracę z AutomateNow?

Ponieważ proponujemy Ci odmienne podejście. Nie zamierzamy Cię przekonywać, że po dokonaniu wstępnych ustawień możesz spocząć na laurach. Przeciwnie, zostaniesz przez nas zachęcony do wzięcia odpowiedzialności za rozwój własnego przedsiębiorstwa, do czego możesz z powodzeniem używać systemu HubSpot.

To przypomina trochę przygodę z siłownią. Zbyt wiele osób, które marzą o zdrowym ciele i o pięknej sylwetce, działa według podobnego scenariusza. Z początku przykłada się do pracy, lecz z czasem traci pierwotny zapał. Ci ludzie nadal wykupują miesięczne karnety, tyle że coraz rzadziej zjawiają się na zajęciach, aby wykonywać polecenia instruktora, trenera; zanurzyć się w żywiole żmudnych ćwiczeń. Coraz częściej natomiast znajdują wymówki dla swoich nieobecności. A to ból głowy, a to niepogoda: przenikliwy wiatr albo nadmiernie zachmurzone niebo.

Pewnie się domyślasz, że czeka Cię mnóstwo pracy. Zatrudnianie nowych pracowników, pilnowanie realizacji celów sprzedażowych, usprawnianie przepływu pracy (workflow), tworzenie coraz lepszych szablonów czy też przygotowanie testów A/B dla optymalizacji strony internetowej lub listów z treściami marketingowymi.

Przekonajmy się, jak będzie wyglądać Twoje życie zawodowe, jeżeli zdecydujesz się połączyć swoje siły z AutomateNow:

Licencja HubSpot - Sprzedaż

Przed rozpoczęciem współpracy z AutomateNow Po rozpoczęciu współpracy z AutomateNow 
Płacisz dużo za narzędzia usprawniające sprzedaż, ale nie wszystkie z nich wykorzystują Twoi handlowcy.

Masz wiele szablonów sprzedażowych, niestety, nikt nie rozumie, w jaki sposób one działają.
Nie wiesz, kiedy i jak lead przemienia się w klienta.
Wszystkie narzędzia są umiejętnie wykorzystywane. Szkolimy przedstawicieli handlowych, aby potrafili je zoptymalizować.


Co miesiąc, wraz z zespołem sprzedaży, udoskonalamy szablony i koncentrujemy się tylko na tych, które przynoszą najlepsze rezultaty.



Definiujemy i redefiniujemy kryteria MQL i SQL oraz tworzymy system punktacji dla znalezienia najlepszej strategii.

Licencja HubSpot - Marketing

Przed rozpoczęciem współpracy z AutomateNow Po rozpoczęciu współpracy z AutomateNow 

Wysyłasz listy elektroniczne do wszystkich klientów ze swojej bazy danych, podczas kiedy CTR (Click-through rate, współczynnik klikalności) nieubłaganie maleje.


Tworzysz wiele materiałów marketingowych, ale dział sprzedaży wciąż nie jest zadowolony z jakości pozyskanych leadów.



Masz piękną stronę internetową, tyle że ruch na niej jest niewielki i nikt nie wypełnia nowych formularzy.

Sprawdzamy stan Twojej bazy danych i pracujemy nad jej segmentacją (podzieleniem na mniejsze jednostki), żeby nią sprawniej zarządzać i utrzymać w ostateczności wysoki wskaźnik zaangażowania wśród potencjalnych klientów.

Przyglądamy się krytycznie Twoim kampaniom reklamowym, zastanawiając się przy tym, jakie są Twoje najważniejsze zasoby, a ponadto, na czym się skupić w najbliższym czasie.



Przygotowujemy strategię SEO, której częścią jest tworzenie klastrów tematycznych (content hubs) oraz zamieszczanie odpowiednich treści. Dzięki tym zabiegom przekonujemy wyszukiwarkę Google, że Twoja witryna powinna się cieszyć większym autorytetem od witryn konkurencji

Licencja HubSpot - Obsługa Klienta

Przed rozpoczęciem współpracy z AutomateNow Po rozpoczęciu współpracy z AutomateNow 
Masz problemy z zarządzaniem zapytaniami od klientów ‒ gubią się, więc odpowiedzi nigdy nie zostają wysłane.


Otrzymujesz wiele wypełnionych ankiet, ale nic z tego nie wynika. Nie pojawiają się nowe zamówienia.
Zajmiemy się przejrzystym katalogowaniem zapytań, dzięki czemu żadne z nich nie zniknie z Twojego pola widzenia. A w rezultacie: nie pozostanie bez odpowiedzi.

Stworzymy strategię zbierania informacji zwrotnych od potencjalnych klientów. Dzięki temu zdobędziesz wiele wartościowych danych. Będziesz je mógł później wykorzystać: w praktyce sprzedażowej i marketingowej.

↳ Umów się na darmową konsultację HubSpot

 

Przeprowadzimy Cię przez pięciostopniowy proces automatyzacji.

Po jego zakończeniu będziesz mógł szybciej rozwijać swoją działalność. Dlaczego jesteśmy tego pewni? Ponieważ odnajdziesz więcej leadów, które wkrótce przemienią się w Twoich klientów. Zdobędziesz również łatwiejszy dostęp do licznych zapytań, z różnych stron do Ciebie kierowanych. A to stwarza przecież nowe możliwości, prawda?

Czy chcesz wszystkim zająć się sam, czy też we współpracy z ludźmi, którym leży na sercu powodzenie Twojego przedsięwzięcia. W tym również ‒ zwiększenie obrotów tak szybko, jak to możliwe. Wybór należy do Ciebie.

Jeżeli nie chcesz już dłużej tracić leadów, jeżeli ‒ przeciwnie ‒ pragniesz zdobyć skuteczne narzędzie do automatyzacji procesów marketingu i sprzedaży, które pomoże Ci prowadzić biznes 24/7, chętnie umówimy się z Tobą na rozmowę.

Wypełnij, proszę, zamieszczony poniżej formularz, aby rozpocząć udoskonalanie swojego HubSpotu. Lub napisz na adres:
bart@automatenow.uk

Zapraszamy do współpracy