Najważniejszy wybór masz już za sobą ponieważ chcesz zainwestować w rozwój!
Poniżej przedstawiamy Ranking CRM z naszego punktu widzenia - wdrażamy HubSpot i chcemy Ci pokazać dlaczego uważamy, że jest on systemem godnym wyboru na tle innych, pupularnych rozwiązań - Salesforce oraz Pipedrive.
Odpowiedni system CRM dla firmy to gwarancja zwiększenia wydajności i szansa na większy zysk. Pozwól nam wskazać w tym rankingu crm najważniejsze rzeczy, dzięki którym dokonasz świadomego wyboru. Pokażemy Ci, w jaki sposób wybrać odpowiedni CRM oraz jak zestawiać ze sobą systemy crm, nad którymi się zastanawiasz. Omówimy również walory użytkowe i komercyjne poszczególnych systemów.
Ranking systemów CRM dla firm traktuj jak garść podpowiedzi, które sam zinterpretujesz. Zwróć uwagę na cechy systemu, które będą odpowiadać Twoim potrzebom i potrzebom Twojego zespołu.
Kupując oprogramowanie CRM pamiętaj, że dzięki niemu zyskasz zaufanie klientów i zbudujesz nowe relacje. Twój nowy ekosystem będzie pełnił rolę asystenta całego Twojego zespołu. Nie wybieraj więc systemu CRM dla swojej firmy, którego nie będziesz w 100% pewny. Zadawaj sobie pytania i odpowiadaj na nie.
Ustal jakie są Twoje oczekiwania jeszcze przed odczytaniem rankingu. Odpowiedni system CRM sprawdzi się zarówno w mniejszym, jak i dużym przedsiębiorstwie. Ranking CRM pozwoli Ci rozpoznać różnice między CRM dla małej firmy i tym dla dużych organizacji.
Jeśli masz problem z ustaleniem swoich oczekiwań, albo chcesz dowiedzieć się więcej na temat tego czym jest odpowiedni system CRM to zachęcamy do darmowej konsultacji z naszym zespołem.
Odpowiemy na nurtujące Cię pytania i porozmawiamy o naszej historii pracy na tym oprogramowaniu. Poniższe porównanie CRM bierze pod uwagę dostępne obecnie współczesne systemy crm bazując na rankingu crm.
Zadbaj o najlepszy wybór. Wybierz raz, wybierz na zawsze. Tej kwestii nie możesz zignorować. Przemyślane i świadome wdrożenie systemu CRM wiąże się z migracją ogromnej ilości danych. Potrzebujesz specjalistów, którzy płynnie poprowadzą Cię przez ten proces i sprawią, że praca z systemem stanie się przyjemniejsza.
Pomyśl o wyborze systemu CRM jak o rekrutacji asystenta dla całego zespołu pracowników. Wyobraź sobie ten spokój i bezpieczeństwo jakie daje stabilny i profesjonalny ekosystem CRM (pracownik) na lata.
Najważniejsze jest określenie Twoich potrzeb. Wielkość firmy, jej struktury, ilość pracowników, budżet, sposób komunikacji wewnętrznej to wszystko wskazówki, ułatwiające i definiujące wybór CRM.
Najlepszy system CRM dla średnich przedsiębiorstw znajdzie się w rankingu crm w innym miejscu niż odpowiednia propozycja dla korporacji. Poniżej prezentujemy zestaw gotowych zagadnień, które możesz teraz samodzielnie opracować i spisać wnioski.
W dalszej części artykułu zamieszczamy bezpośrednie porównanie trzech, naszym zdaniem wiodących, systemów CRM dostępnych od ręki w Polsce i za granicą, które- mamy nadzieję - podpowie Ci jaki CRM wybrać.
Dostępność i wiarygodność platformy na terenie kraju
Ilość oferowanych funkcji w danym systemie crm
Łatwość wdrożenia
Intuicyjny interfejs
Prostotę obsługi
Krótki czas konfiguracji
Ekosystem narzędzi i rozwiązań
Cenę oraz sposób naliczania opłat za licencje
Opinie osób, które pracują na systemach crm
Skalowalność oprogramowania. Czy ten CRM rośnie razem z firmą?
Bezpieczeństwo
Mobilność i dostęp
Usuwanie awarii w wyjątkowych sytuacjach
Stawiając na czołówkę dostępnych w Polsce systemów CRM zawsze miej na uwadze ich wszechstronność. CRM dla firmy to właściwe rozwiązanie dla każdego działu Twojej organizacji, który ma styczność z Klientem. Zadbaj o to, aby wybór padł na platformę, która dostarczy odpowiednich narzędzi zarówno marketingowi, jak również sprzedaży i obsłudze klienta. Najlepszy CRM będzie pozwalał na płynny obieg informacji wewnątrz firmy, dając Tobie możliwość kontroli i nadzoru, a pracownikom dodatkowe narzędzia, ułatwiające wykonywanie codziennych zadań. Wszystko to powinno odbywać się w ramach jednej, spójnej bazy danych a najlepiej również w ramach jednego interfejsu.
Pamiętaj, że dobra platforma to taka, która wspomaga działania całej firmy. Miej na uwadze specyfikę poszczególnych jej działów i nie umniejszaj roli zarządzania relacjami.
Marketing skorzysta najbardziej na sprawnym zarządzaniu kampaniami i automatyzacji CTA oraz mailingu. Szybka edycja i możliwość wyszukiwania aktywnych działań to kolejne zalety dobrze dobranego CRM-u.
Nie możesz też zapominać o integracji wybranego systemu z serwisami społecznościowymi. Dzięki temu proces, który wymaga stałego nadzoru i kontroli Twoich pracowników stanie się od teraz przyjemnością.
Sprzedaż doceni szybki dostęp do bazy wiedzy i notatek o klientach, które pozwolą dokonywać lepszych decyzji podczas rozmów i transakcji. Nie możesz także zapominać o takich udogodnieniach jak czat-bot i automatyczne odpowiedzi. Twoi pracownicy z pewnością docenią czas zaoszczędzony w ten sposób na powtarzających się zapytaniach a Ty zauważysz wzrost efektywności ich pracy.
Raportowanie i prowadzenie spotkań z poziomu aplikacji to także świetna funkcjonalność, która charakteryzuje najlepsze w swojej klasie platformy CRM.
Automatyzacja - nowoczesny system CRM wykorzystuje dane ze swojej bazy i automatyzuje procesy marketingowe, proces sprzedaży oraz zadanie związane z obsługą klienta. Oszczędza to czas zespołu, pozwalając się mu skupić na ważniejszych kwestiach.
Twoje finanse i rozliczenia również powinny skorzystać z narzędzi dostępnych w najlepszych ekosystemach. Synchronizuj swoje płatności, twórz reguły dla przelewów i zyskaj podgląd każdej transakcji z poziomu jednej zakładki.
Tworzenie treści to czasochłonne i żmudne zajęcie. Ale z dobrym CRM-em nawet ta praca powinna stać się wydajniejsza. Kontroluj treści umieszczane na stronie i zarządzaj dostępną przestrzenią. Korzystaj z samouczków i podpowiedzi aby stworzyć informacyjną i interaktywną wizytówkę firmy. Jeśli wybrany CRM daje takie możliwości to powinieneś poważnie rozważyć jego szybkie wdrożenie.
Jeśli masz trudności z podjęciem decyzji, postaw na specjalistów.
Ciągle wahasz się i nie jesteś pewien jak dokonać właściwego wyboru?
Migracja danych i pierwsze uruchomienie rzeczywiście mogą być stresujące.
Zaufaj firmie wdrożeniowej, która na co dzień korzystaja z wybranego systemu CRM
i poszukaj profesjonalnych konsultantów, którzy przeprowadzą niezbędne testy oraz konfiguracje systemowe, a co najważniejsze oszczędzą Twój czas i pieniądze wydane na indywidualne szkolenia.
Jak już podkreślaliśmy, porównując oferty dostępne na rynku powinieneś sam przeprowadzić wnikliwą analizę swoich potrzeb. To dzięki niej będziesz w stanie ustalić kolejność podejmowanych przy wdrażaniu systemu kroków.
Oprogramowanie CRM, takie jak na przykład HubSpot CRM pozwala na dostosowanie zakupów do aktualnej sytuacji firmy. Najczęściej wybieraną i polecaną metodą implementacji oprogramowania jest skalowanie. Pozwolenie, aby rosło i rozwijało się ono razem z firmą, której pomaga.
Jeśli szukasz systemu CRM dla małej firmy to powinieneś zacząć od zapoznania się z podstawowymi narzędziami i stopniowo zwiększać ich zakres możliwości przez rozszerzanie abonamentu. To właśnie dlatego trudno jest odpowiedzieć jednoznacznie na pytanie "ile to będzie kosztować?". Zapewniamy jednak, że jeśli dopasujesz wariant w oparciu o swoje realne potrzeby to każda zainwestowana złotówka zwróci się z nawiązką.
Na rynku systemów CRM jest aktualnie dostępny spory wybór HubSpot, Salesforce oraz Pipedrive to marki, o których mogłeś usłyszeć - to globalni liderzy w wyścigu o palmę pierwszeństwa na rynku oprogramowania CRM. Każde ma swoje unikalne cechy oraz mocne strony.
Dlaczego? HubSpot to platforma CRM dla firm, która jest oprogramowaniem w pełni skalowalnym, a do tego posiada wyniki, potwierdzające jej skuteczność na wszystkich możliwych obszarach działania. Jej wdrożenie jest przyjemne i szybkie, a sposób działania pozwala na proste przekazywanie informacji o danych funkcjonalnościach kolejnym osobom w firmie. Dzięki temu, nim się zorientujesz, cała organizacja będzie z powodzeniem obsługiwać ten ekosystem.
HubSpot ma najdalej posunięte integracje marketingowe co czyni go potężnym narzędziem w rękach zespołów marketingu, sprzedaży oraz obsługi klienta.
W porównaniu do Salesforce - HubSpot wygrywa przejrzystością interfejsu, łatwością obsługi oraz integracją danych - to dlatego, że system był budowany od początku organicznie a nie jest zlepkiem różnych systemów.
W porównaniu do Pipedrive - HubSpot wygrywa potęgą swoich rozwiązań - jest o wiele bardziej zaawansowanym systemem a swoje funkcje odkrywa wraz ze wzrostem Twojej firmy.
System HubSpot możesz wypróbować całkowcie za darmo, a gdy nadejdzie odpowiedni moment, w dogodnej chwili zmienisz swój plan i rozszerzysz zakres funkcji. To właśnie ta skalowalność, zdolność platformy do dopasowywania się do oczekiwań, jest tutaj ogromną zaletą. Dzięki temu korzystasz tylko z tych udogodnień, których naprawdę potrzebujesz w danej chwili.
Oprócz wspomnianych dużych systemów na rynku jest jeszcze cała mnogość malutkich rozwiązań - często dedykowanych dla branży lub rynku. Pamiętaj, że decydując się na takie rozwiązanie często rozwiązujesz problem TU i TERAZ zamiast zostawić sobie otwartą furtkę do rozwoju w przyszłości.
AutomateNow jest oficjalnym partnerem HubSpot w Polsce - zachęcamy do zapoznania się z historiami firm, którym już pomogliśmy. Pamiętaj, że już ponad 150 tysięcy firm na świecie wybrało HubSpot.