Wyciągnij maksimum z licencji HubSpot
Dostarczamy wszystko, czego potrzebujesz, aby w pełni wykorzystać licencję, zmaksymalizować zwrot z inwestycji w HubSpot i zachwycić swoich klientów.
Jak zarządzać kontaktami w HubSpot CRM?
Segmentacja baz danych to kluczowy element zarządzania kontaktami w CRM dla firm. Nie ma ...
Czytaj więcej
Zbuduj profil idealnego Klienta w systemie CRM
Wiedza na temat klienta i jego zachowań, to potężne narzędzie do usprawnienia sprzedaży.
Czytaj więcej
Czy warto przenieść swoją stronę www do HubSpot?
HubSpot uruchomił nową subskrypcję CMS: Starter. W HubSpot od teraz możesz zbudować ...
Czytaj więcej
Surfe – połącz swój CRM z LinkedIn
Testujemy integrację między LinkedIn i HubSpot w systemie CRM, która może Ci się ...
Czytaj więcej
System HubSpot – którą licencję HubSpot wybrać?
HubSpot oferuje 5 subskrypcji (tzw. „Hubs”):
Czytaj więcej
CRM dla firm – na co zwrócić uwagę?
Na temat CRM dla firm krąży wiele mitów. Lecz prawda jest taka, że prowadząc dobrze ...
Czytaj więcej