Wyciągnij maksimum z licencji HubSpot
Dostarczamy wszystko, czego potrzebujesz, aby w pełni wykorzystać licencję, zmaksymalizować zwrot z inwestycji w HubSpot i zachwycić swoich klientów.
HubSpot kontra Pipedrive -Porównanie
W tym artykule wyjaśnimy różnice pomiędzy HubSpot i Pipedrive.
Czytaj więcej
Najlepszy przewodnik po HubSpot Polska
Przygotowanie procesu sprzedażowego jest kluczowym elementem do osiągnięcia ...
Czytaj więcej
Przykłady automatyzacji sprzedaży w HubSpot CRM
Przygotowanie procesu sprzedażowego jest kluczowym elementem do osiągnięcia ...
Czytaj więcej
PBLINK – wdrożenie metodologii Inbound Marketingu
PBLINK jest organizacją członkowską i portalem B2B w Wielkiej Brytanii. Firma została ...
Czytaj więcej
Commpare – segmentacja bazy danych i szkolenia dla pracowników
Compare to usługa porównywania usług użyteczności publicznej i usług handlowych, która ...
Czytaj więcej
Automatyzacja obsługi abonamentów księgowych w HubSpot [Case Study]
Metoda, precyzja, jasność J. Dauman to biuro, które zatrudnia biegłych rewidentów oraz ...
Czytaj więcej
Stwórz bibliotekę treści zorientowanej na sprzedaż w HubSpot
Ideą sprzedaży opartej o metodologię Inbound jest edukacja potencjalnych klientów i ...
Czytaj więcej
Brixtech. Rozwiązywanie nowych problemów [Case Study]
Menadżerowie przedsiębiorstwa Brixtech napotkali problem. Firma zajmowała się tworzeniem ...
Czytaj więcej
Edinburgh Connections – zautomatyzowanie procesu obsługi członków
Edinburgh Connections to prywatny klub biznesowy w Wielkiej Brytanii, oferujący ...
Czytaj więcej
RMF – szkolenie HubSpot dostarczone dla 120 sprzedawców
Grupa RMF to największa platforma radiowa w Polsce, należąca do globalnego konglomeratu ...
Czytaj więcej
Jak rozpoznać sygnały zakupowe w HubSpot CRM?
Intuicja oraz empatia to ważne cechy u sprzedawcy. Jednak, za sprawą samego intuicyjnego ...
Czytaj więcej
Jak zaplanować etapy sprzedaży w HubSpot CRM?
Zadaj sobie pytanie: co powinieneś zrobić, jeśli potencjalny klient, który pasuje do ...
Czytaj więcej