AutomateNow Blog CRM dla Firm - wyciągnij maksimum z licencji HubSpot

AutomateNow Case Study | PBLINK wdrożenie metodologii Inbound HubSpot

Autor: Bartłomiej Kowalczyk | June 2, 2022 10:10:00 AM Z

PBLINK jest organizacją członkowską i portalem B2B w Wielkiej Brytanii. Firma została założona w 2012 roku, aby wspierać różnorodnych przedsiębiorców z ambicjami rozwijania biznesu w Wielkiej Brytanii, poza ich ojczyzną.

PBLINK organizuje ponad 50 wydarzeń online i F2F. Z ponad 120 członkami i 3 tys. firm w bazie danych.


Wyzwania & Rozwiązanie Problemu

Praca obejmowała przeniesienie 2,5 tys. postów w 2 językach i zmapowanie ich w systemie HubSpot. Prace obejmowały również organizację przekierowań adresów URL, projektowanie stron systemowych (strony błędów, strony rejestracji itp.) oraz założenie 3 innych blogów. Stworzyliśmy również szereg stron docelowych i wdrożyliśmy inteligentne treści.

Kolejnym wyzwaniem było zorganizowanie sprzedaży z HubSpot. Wprowadziliśmy plan automatyzacji dla ponad 120 członków i partnerów. System automatycznie przenosi istniejące transakcje na podstawie automatycznego rekordu płatności do nowego etapu sprzedaży (recurring sales pipeline). Ponadto opracowaliśmy powiadomienia o płatnościach, dzięki czemu nasz klient oszczędza czas na przypomnieniach, takich jak przeterminowane karty płatnicze czy powiadomienia o odnowieniu.

Zintegrowaliśmy HubSpot z Survey Kiwi, dzięki czemu Klient może wysyłać e-maile 1 godzinę po każdym wydarzeniu, aby uzyskać informację zwrotną od uczestników. Jeśli potencjalny klient wyraża zainteresowanie dołączeniem do organizacji, uruchamiamy workflow, aby pielęgnować relację i ostatecznie przekazujemy go przedstawicielowi handlowemu.



Opracowaliśmy 150 artykułów z Bazy Wiedzy i opublikowaliśmy je na blogu Klienta. Ponadto opracowaliśmy 6 głównych klastrów SEO w celu dostarczania treści na stronach filarowych PBLINK. To pomogło nam uzyskać większy ruch na blogu.

Opracowaliśmy portfolio przycisków i formularzy CTA, aby zakwalifikować potencjalnych klientów na ich ścieżce zakupowej.

Na koniec: wykorzystaliśmy integrację, aby połączyć Eventbrite i Arkusze Google i by umożliwić przesyłanie list delegatów na wydarzenia do udostępniania członkom.

 

 

 

Wynik


Wzrost ruchu organicznego na blogu PBLINK o 25%

 

  • Branża: usługi, media
  • Licencja HubSpot: Sales & Marketing Professional
  • Wdrożone integracje: Survey Kiwi, Eventbrite, Arkusze Google, Stripe Vidyard, Quickbooks online, Zoom
  • Liczba opracowanych workflows: 40.
  • Wzrost liczby leadów miesięcznie: +100
  • Wzrost ruchu organicznego z bloga: 25%