HubSpot w Praktyce
Zautomatyzuj sprzedaż z HubSpot
W AutomateNow dzielimy się naszą wiedzą, by pomóc Ci ulepszyć Twój HubSpot.
Naszym celem jest zbudowanie społeczności przedsiębiorców, którzy chcą zautomatyzować sprzedaż i marketing poprzez wdrożenie technologii. Już ponad 500 osób dołączyło do nas.
Zostaw mi swój i e-mail, powiadomię Cię o bezpłatnych warsztatach HubSpot oraz prześlę Ci wiele praktycznych wskazówek, m.in. bezpłatne samouczki video (Tips & Tricks).
Bez spamu, bez e-maili sprzedażowych. W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrypcji.
Spotkajmy się, już wkrótce, na najbliższych warsztatach online.
Bartłomiej Kowalczyk
Zapisz się aby otrzymywać od nas wskazówki HubSpot
Często zadawane pytania
- Czy mogę zrezygnować z otrzymywania wiadomości?
-
Tak, możesz zrezygnować z subskrypcji wszystkich e-maili w dowolnym momencie, klikając przycisk anulowania subskrypcji w każdej stopce wiadomości e-mail.
- Czy podanie adresu e-mail do bazy AutomateNow jest bezpieczne?
-
Bezpieczeństwo danych jest dla nas bardzo ważne. Przechowujemy wszystkie adresy e-mail w naszym HubSpot CRM, dowiedz się więcej o ochronie danych HubSpot.
Jesteśmy również zarejestrowani w ICO w Wielkiej Brytanii: Pobierz certyfikat ICO.
Twój e-mail nie zostanie udostępniony publicznie, z wyjątkiem wydarzeń i promocji marketingowych naszych zaufanych partnerów i członków. - Jak często będę otrzymywał wiadomości?
-
Powiadomienia o wydarzeniach wysyłamy raz w tygodniu. Otrzymasz również e-maile z wartościowymi treściami z naszego bloga biznesowego.
- Kto zarządza danymi AutomateNow?
-
AutomateNow jest marką firmy Picklemedia Consultancy Ltd, zarejestrowaną w Wielkiej Brytanii, z siedzibą w Edynburgu, wpisaną do rejestru firm w Companies House pod numerem: SC409711 oraz VAT ID: GB 122168640.
AutomateNow oferuje usługi wdrożenia HubSpot CRM dla klientów brytyjskich i polskich. - AutomateNow - co to takiego?
-
W AutomateNow pracujemy głównie z firmami, które chcą dokonać transformacji cyfrowej działu sprzedaży oraz marketingu. Pomagamy skrócić czas spędzany na systemach, aby umożliwić skupienie się na najbardziej krytycznym zasobach dla każdej firmy – relacjach.